תלמידי דתי אלאשראק מתחילים בכיתה י' 2015

שנת הלימודים נפתחת בבית ספר דתי אלאשראק יסודי וחט"ב וכיתה אחת של י' תיכון, מדברים על המצב עם המנהלת נואל והב, ועדי ההורים בעוספיה ודליה ובעיקר מדוע נציג מועצת דליה לא הגיע לפתיחה, למרות שתלמידי דליה הם רוב בבית הספר.

01.09.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תלמידי דתי אלאשראק מתחילים בכיתה י' 2015

כ 210 תלמידים לומדים השנה בחט"ב דתי אלאשראק, החלוקה כ 112 תלמידים מדלית אל כרמל ו100 תלמידים מעוספיה, הם לומדים מפוצל בבניין הותיק ותלמידי יסודי דתי אלאשראק לומדים בצמוד לתיכון רונסון עוספיה.

אופן הלימוד בבתי הספר האלה, הוא הנחלת יסודות וערכי הדת, המורשת והתרבות הדתית, ובעיקר ליבוש דתי מסורתי, תוכן ועוד.

מנהלת בית הספר נואל סקר והב, מדברת על הדרישה והרצון הרב בקרב הורים שילדיהם ילמדו בבית הספר הדתי אלאשראק ואת זה נואל מחדדת בעת ההרשמה, שתוך יומיים כל המושבים היו תפוסים.

זו שנה שניה שנואל מנהלת בית הספר חט"ב והשנה נוספה כיתה י' תיכון למסגרת בית הספר.

ועד ההורים בסיכום עם מערכת החינוך במחוז והמפקח עשו הפרדה בכיתות בין תלמידים לתלמידות, בשלב הראשוני נשעמעו קצת הערות שזה היה מיותר, אבל ההפרדה הזו היא לא משמעותית, כי בחצר כולם נפגשים.

חט"ב אשראק 2015

ואיל סקר מועד ההורים בבית הספר וחבר בוועד הישובי, דיבר על השגת הקרקע לטובת הבניה והמחלוקת בין משרד החינוך למינהל, שככל הנראה יהיה פתרון עתידי לסוגיה, מדובר באדמה ליד תיכון רונסון שתיועד לבניה לטובת בית הספר התיכון והיסודי דתי אלאשראק.

שיך עיסמי עיסמי מועד ההורים, פנה למועצת דליה לקחת חלק בפעילות בית הספר למען הילדים של כולם. עיסמי :"לא יתכן שאנחנו באים ליום פתיחה ולא מוצאים שום נציגות של מועצת דליה כמו של עוספיה, שראש המועצה בעצמו הגיע, כי זה מאוד חשוב לו".

שיך חדר נסר אלדין אבא לילדה בחט"ב זו שנה ראשונה, מתרגש מאוד, והחשוב ביותר זה הרצון של ההורים, לתת לפתח את בית הספר למימדים גבוהים.

חט"ב דתי אלאשראק

יו"ר ועד הורים ישובי בדליה רביע חלבי, מדבר על מה שהם עושים ביחד למען בתי הספר והשילוב החשוב שבא לתרום לכל הילדים הלומדים בבתי הספר בדליה ועוספיה ולגבי המועצה רביע יוצא בהגנה קצרה ומיד מבין שהוא לא דובר מועצת דליה.

ראש מועצת עוספיה וגיה כיוף, אמר בדבריו לתלמידים ולסגל המורים:" תדעו לכם שההיסטוריה רושמת שאתם הראשונים שפותחים כיתה י' בבית הספר הדתי אלאשראק שבעתיד זה יוביל לכיתה י"ב".

לכל הדברים בסרטון

 

{YouTubeVideo id=--7_k4mpNIk}

תגובות

7. עספאנייה לפני 9 שנים
בהצלחה מכל הלב
6. מנסורי לפני 9 שנים
אין מילים הכל מושלם
5. אבא לפני 9 שנים
שנה מבורכת ילדים
4. סמסמ לפני 9 שנים
עספליה
3. תושב לפני 9 שנים
הפרדה בין בנים ובנות ??.
2. אמא לפני 9 שנים
שנה מבורכת
1. כרמלי לפני 9 שנים
פרויקט חינוכי ממעלה ראשונה

מומלצים