שיא כל הזמנים במספר הלידות בחודש אחד

חודש אוגוסט שהיה חם במיוחד, היה גם חם מאוד בחדרי הלידה, בהם נקבע שיא חדש של לידות ותינוקות שנולדו בחודש אחד. השיא החדש עומד על 338 לידות ו-347 תינוקות חדשים.

04.09.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שיא כל הזמנים במספר הלידות בחודש אחד

השיא החדש עומד על 338 לידות ו-347 תינוקות חדשים, עשרה יותר מהשיא הקודם שנקבע בחודש אוגוסט בשנה שעברה.
מתוך הלידות התקיימו 7 לידות של תאומים ולידה אחת של שלישיה, כאשר סך הכל הגיחו לאוויר העולם 189 בנים ו-158 בנות.

מירה אלי, אחות אחראית חדרי הלידה במרכז הרפואי זיו אומרת, כי השנה נשברו כל השיאים של חדרי הלידה במהלך חודש אוגוסט שהיה עמוס במיוחד, וצוות חדרי הלידה עבד במשמרות מתוגברות על מנת לתת מענה לכל יולדת.

"במהלך חודש אוגוסט היו ימים עם למעלה מ-20 לידות ביום, כאשר השיא היה 28 לידות ביום אחד – שיא כל הזמנים. לא פלא שגם השיא של מספר לידות ותינוקות בחודש אחד נשבר. על מנת להתמודד היטב עם העומס ולהעניק שירות מעולה לכל יולדת תגברנו את המשמרות והבאנו מיילדות מהבית. כל הכבוד למיילדות המסורות שלנו על התגייסותן לעבודה מאומצת מעבר לשעות הרגילות, כל זאת עם חיוך גדול ויחס אישי וחם לכל יולדת ויולדת. למרות העומס, כל לידה היא תמיד חוויה של שמחה והתרגשות גדולה. מחלקת יולדות, ילודים וחדרי הלידה זה המקום השמח ביותר בבית החולים. איחולי מזל טוב לכל התינוקות החמודים והוריהם ושנה טובה לכולם! " אומרת אלי.

קרן חטיאל, אחות אחראית מחלקת ילודים במרכז הרפואי זיו אומרת, כי המחלקה הייתה עמוסה ביותר במהלך חודש אוגוסט, כאשר בימים מסוימים טופלו במחלקה מעל ל-50 תינוקות.

"חודש אוגוסט היה חודש שיא במחלקה, עבדנו סביב השעון במחלקה מלאה בתינוקות, כאשר ביום אחד הגיע מספר התינוקות ללא פחות מ-55 שטופלו על ידי הצוות. עם כל הקושי והעבודה המאומצת אנחנו מאוד אוהבות את העבודה ושמחות על כל תינוק שמגיע למחלקה. הצוות עושה הכל על מנת להעניק טיפול מסור ויחס חם, משפחתי ותומך לכל תינוק ולכל אם, להדריך ולסייע בכל עניין ובכל זמן. תינוק זו מתנה נפלאה והתחלה מדהימה לשנה החדשה שבפתח, שתהיה לכולם שנה טובה מלאה בריאות והצלחה" אומרת חטיאל.

תינוקות

תגובות

מומלצים