סאלח נסר אלדין מעדכן מבולגריה על מכבי

מועדון מכבי דליה שמשלים בימים האלה את בניית כל המחלקות בקבוצה, מקבל עוד חיזוק לשורותיו מהשחקן והמאמן ספא עבוד, מאמן מוערך בקרב ילדים, למכבי דליה יש 5 קבוצות רשומות בליגה לנערים וילדים ובית ספר לכדורגל.

06.09.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סאלח נסר אלדין מעדכן מבולגריה על מכבי

מכבי דליה החתימה את המאמן המנוסה ספא עבוד, כדי להוביל את קבוצות הנערים והילדים ובית הספר לכדורגל של המועדון.

למכבי דליה יש היום 5 קבוצות רשומות בליגה לנערים וילדים ובית ספר לכדורגל שהשאיפה היא שיכיל 80 שחקנים.

ספא, שחקן עבר ותיק שמסמל את תקופת הזוהר של הכדורגל בדליה, אימן קבוצות רבות כמו מכבי נתניה ומכבי חיפה והוא מביא אתו הרבה ניסיון ומקצועיות, בתקווה לעשות מהפך במצב הכדורגל בישוב.

סאלח נסראלדין היו״ר של מכבי, עובד לפי תכנית מסודרת, עם חזון לטווח ארוך, סאלח רוצה להשקיע רבות במחלקות הנערים והילדים והוא מאמין שרק דרך ההצלחה שלהם, יהיה ניתן לקדם את הקבוצות בישוב.

סאלח: "לצערי בשנים האחרונות לא ראינו שחקנים שפרצו דרך מהישוב שלנו והגיעו לליגות הגבוהות או שיחקו בחו״ל, הילדים הם דור העתיד ואני רוצה להשקיע רבות בילדים מתוך תקווה כי בשנים הקרובות הקבוצה תהיה בנויה משחקני בית מוכשרים, שיובילו את הקבוצה לליגות הגבוהות".

סאלח:"בקשר לקבוצה הבוגרת, הצוות המקצועי השלים את בניית הקבוצה, הקבוצה יצאה למחנה אימונים בבולגריה למשך שבוע ימים, כדי להשלים את ההכנות לפתיחת הליגה, מטרת מחנה האימונים הגברת קצב האימונים והשלמת המבחנים לגיבוש ההרכב, יצירת גיבוש בין השחקנים והרמוניה בכל הקשור לשיטת המשחק וההבנה בין השחקנים, הקבוצה תחזור ארצה ביום ראשון הבא ותתכונן לקראת משחק הגביע הראשון ביום ששי 18/9 נגד מגד אלכרום במגרש בדלית אל כרמל".

זו הזדמנות לאחל למכבי דליה יוקנעם בהצלחה בעונה הנוכחית.

מכבי דליה
.
מכבי דליה יוקנעם

תגובות

10. תושב לפני 9 שנים
כל הכבוד
9. יוסף לפני 9 שנים
אין על מכבי דליה
8. תושב לפני 9 שנים
כייף לרואתכם
7. מכביסט לפני 9 שנים
עונה מענינת
6. דלאויי לפני 9 שנים
כל הכבוד
5. דן לפני 9 שנים
אחלה חברה מכבי
4. ספורט לפני 9 שנים
ספורט
3. גאה בכם לפני 9 שנים
יפה
2. מכביסט לפני 9 שנים
ישר כוח אתם גדולים
1. אוהדים לפני 9 שנים
גאים בכם תבורכו

מומלצים