תחרות אפיק ישראל במועצה אזורית מגידו

Hot Epic Israel"הטור דה פראנס של ישראל", הינו אירוע בן שלושה ימים, המתקיים ב8-10.10.2015, אשר מספק חווית חיים למשתתפים בו ברמה בינלאומית

10.09.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תחרות אפיק ישראל במועצה אזורית מגידו

Hot Epic Israel הינו טור אופני הרים בינלאומי, זוגי, של 3 ימים, המיועד לרוכבי אופני הרים ששעות על האוכף, התמודדות עם מרחקים ונופי ארץ ישראל מרחיבים וממלאים את ליבם.

מסלולי התחרות משתנים משנה לשנה. השנה נע המסלול בטווח של 68 עד 117 ק"מ ביום, האתגר המשמעותי הוא לעמוד בזמן הגג ולסיים.
בטור המלא של השלושה ימים משתתפים 500 איש, מתוכם 9% רוכבים מחו"ל.

בנוסף לטור המלא והמאתגר, מתקיים מרתון חד יומי בשלושה מקצים קצר, בינוני וארוך.

אירוע חד יומי חגיגי זה מתקיים ומשתלב ביום האחרון והמרגש של טור שלושת הימים, ובכך יוצר הפנינג אופניים שמח, חגיגי ומרגש בין משפחות המסיימים "הפינשרים" הטריים ומתחרי המרתון החד יומי.

השנה נפתח גם מקצה HOT EPIC ISRAEL דור ההמשך  טור דו יומי, זוגי, לצעירים בגילאי 13-18 (בשישי-שבת).

Hot Epic Israel הוא אירוע הנצחה לזכרו של גיורא צחור שעמידה באתגרים מיוחדים, מקצועיות, עמידה במטרות וערכי אהבת הארץ היו אבני דרך שסללו את נתיב חייו.

התחרות מתארחת במועצה אזורית מגידו, בקיבוץ דליה, שם נבנה "כפר תחרות", בו מתגוררים הרוכבים. בכפר תחרות זה ניתן למצוא את כל הפינוקים, הצרכים והשירותים להם המשתתף זקוק במהלך שלושת ימי האירוע.

Hot Epic Israel

אחת המטרות להפקת HOT PEIC ISRAEL בשיתוף המועצה, היא ליצור תרבות פנאי חווייתית הקשורה בספורט האופניים ואהבת הטבע, באמצעות ליווי התחרות החל מהדקות שלפני הזינוק,  דרך דילוג אל נקודות תצפית שנפרט בהמשך, לאורכו של המסלול, וכלה בסיום המותח של כל סטייג' בכפר התחרות. מובטחת חוויה שתשתף אתכם ותהפוך אתכם לחלק מהתחרות המרגשת, תוך כדי טיול בנקודות יפות לאורכו של המסלול. הכנו עבורכם מדריך לצופים, בו נקודות עניין עם קישור לWAZE. את המדריך ניתן לראות באתר התחרות www.epicisrael.org.il

בין הרוכבים בתחרות רוכבים רבים תושבי המועצה. רונן אליס מקיבוץ הזורע, רוכב עילית. אליעד דניאל, מעין העמק. אסף בלדב מיקנעם המושבה.

ארנון שדמי, בעל חברת טיולי אופניים בחול, ממדרך עוז. עמית טרופר ממועדון CCC והדס וייס, רוכבת במועדון ומנהלת את קבוצת הרכיבה לנשים "בשביל האיילה", שניהם מרמות מנשה.

אוהד פלד, ארז אייזנברג, ארנון בן אבי ויריב קדם, תומר קימלוב  וגלי רונן, בעל חנות אופניים ואלוף ישראל לשעבר, ניצח שנה שעברה את קטגוריית המסטרס ומגיע גם השנה להגן על התואר, כולם ממשמר העמק.

בנוסף לתחרות נקיים הפנינג משפחתי  ביום שבת 10.10.15 , בין השעות 09:00-13:00 , על מדשאת התחרות *ג'אגלינג *מתנפחים *תחנות יצירה *להקות מקומיות וכמובן קבלת פנים חמה למסיימי האתגר וחלוקת מדליות פינישר למסיימים.

ב 12:00 - טקס חלוקת מדליות למנצחים

תגובות

מומלצים