סמים בחורות מין וסחיטה בכפרי הדרוזים בגולן

משבר הסמים הגדול בכפרי הדרוזים ברמת הגולן מגיע למקום שחובה על החברה והמשטרה לפעול, כי בכל יום עוד צעירה נופלת בידי סוחרי סמים, הצעירות באות להעביר את הסם מאזור לאזור, עדות קשה, חשיפה

16.09.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סמים בחורות מין וסחיטה בכפרי הדרוזים בגולן

איך יתכן שבתקופה האחרונה כפרי רמת הגולן הפכו לאחד המקומות בהם אחוז משתמשי הסמים מהמובילים בארץ ומה שמעורר תהיה שחלק גדול מהמשתמשים הם נשים צעירות וחלקן קטינות בעל כורחן.

ביקשנו מהרשות למלחמה בסמים להשיג לנו אחוזים של המשתמשים, בעיקר בכפרי הדרוזים ברמת הגולן, לאור הנתונים שהגיעו לידינו והעדויות של אנשים ומשפחות שרצו ללחוץ על מקבלי ההחלטות, לפעול לעצור את התופעה החמורה הזו.

יצאנו לשאול, להתעניין ולתחקר תושבים מרמת הגולן בעיקר, על אופן ההתנהגות של החברה והמעורבות של בני נוער וצעירים במסעדות ובבתי הקפה ופאבים שפוקדים אותם בעיקר בני נוער וצעירים.

רצינו לדעת מי מוביל את הסמים לרמת הגולן, מהיכן זה מגיע, מי האוכלוסיה המשתמשת בעיקר, וכשהתחלנו לתחקר אותה אישה צעירה על התופעה, נדהמנו למשמע אוזנינו וכך השיחה התנהלה:

"זה נכון שאצלנו משתמשים בסמים ובמיוחד בחורות צעירות שבאות במגע עם חבר בן הכפר שמושך אותן לסמים בכוח, בכל מיני דרכי תחבולה, כדי לסחוט אותן מכל הבחינות וזה ידוע לכולם. באחד מהמקרים מדובר בבחורה צעירה, שבמקרה סרט וידיאו הגיע לידי ואני הצגתי אותו בפני אותו מעביד שלה, נדהמנו לראות בסרטון שתיעד אותה עם אותו חבר שלה ועכשיו הוא מבקש לסחוט אותה בשבילו, הוא רוצה אותה שתעבוד איתו כל כפרי רמת הגולן מבינים ומכירים את הבחור הזה, כולל המשטרה, ולא מצליחים לתפוס אותו על חם, מוביל ומוכר סמים".

האישה:"אני שואלת, נו באמת הילדה הזו נתנה לבחור הזה את היקר לה, הוא ניצל אותה ועכשיו הוא מנסה להפיל אותה בסמים, למה מה אין להם אחיות בבית? אין להם מצפון ? למה אנשים עושים את זה?".

האישה:"מצער אותי, איפה ההורים? למה הם לא מקיימים הסברה לילדים שלהם? למה החברה לא מתערבת? אולי בחילווה או דרך המשטרה והמועצה, שיפעלו בבתי הספר, ברחוב, שיעשו הסברה למען אותם צעירים שנופלים קורבן לדבר, שהם בהתחלה שמחים ואחרי תקופה קצרה הופכים לאנשים מפגעים, אין לי מילה אחרת".

את שאר הבנות שתשאלנו, כמעט כולן אמרו דברים זהים לדברי האישה וחלקן הוסיפו על מה שקורה בבתים בהם הגבר והאישה משתמשים, אבל זה לא הנושא שלנו בתחקיר הזה. ביקשנו לתשאל אחד התושבים הבכירים שמכיר טוב את התופעה.

האיש:"אני שמח שאתם שואלים אותי וחשוב שכולם יבינו, אם המשטרה והצבא לא יפעלו ויעצרו את המפגע של הסמים שמגיע מתחת לאף שלהם לכפרים אצלנו, נאבד במהרה את ילדינו והחברה הצעירה המקומית".

"לשאלתכם מאיפה מגיעים הסמים? זה פשוט ביותר, זה בעיקר מלבנון, דרך מקומיים לגבול של ישראל רג'ר, ומשם לכל מיני אזורים בארץ ואל תגידו שהצבא לא יודע ולא רואה".

"ברמת הגולן ישנם מספר אנשים שמוכרים למשטרה ולאנשים, שידועים שהם משתמשים או סוחרים, אותם אנשים מפעילים רשת של בחורות להובלת הסם ממקום למקום, מהכפר רג'ר לכפרי הדרוזים ברמת הגולן וזה ברור מאוד, אותה בחורה שמתואמת טוב עם כל הגורמים, אין לה בעיה לעשות הכל, העיקר שהסחורה תגיע ליעד והמבין יבין".

יש לציין שככל שאנחנו מתשאלים את הממונים והאחראים בתחום, הם מבינים שהשאיפה היא ליותר, אבל מדברים על אמצעים וכוח אדם והשאלה שנשאלת, אם הדבר הזה היה בחברה, בכפר או בעיר היהודית, זה היה אותו הדבר?.

המלחמה בסמים, חובה על החברה המקומית לפעול בכל האמצעים לעצור את הסחף והיכולת להשיג סמים, היום השגת סמים יקרה לעומת בעבר ולמרות הכל זה נמצא בהישג יד בכל מקום בארץ.

נשמח לקבל התייחסות בנדון, כל מי שיודע או שיש לו הצעה על דרכי פעולה, דרך הצור קשר או המייל במערכת האתר.

נמשיך ללוות את הסיפור הכואב הזה, כי לראות צעירה או צעיר שעוד לא התחילו את דרכם, נופלים במלכודת הסמים, זה לא עושה טוב לנשמה.

סמים

תגובות

28. موحد לפני 9 שנים
אנחנו יכולים לשנות
27. אברהים עסאם לפני 9 שנים
מגדל שמס
26. דרוזי מההר לפני 9 שנים
פורטל הכרמל ,,, שקרררררר אחד וגדול
25. מקומי לפני 9 שנים
לעשות תחקיר וכתבה על התופעה בעספיה דליה
24. מהגולן לפני 9 שנים
זה מחיר הרצון לכסף
23. בחור לפני 9 שנים
מדוע להאשים את המשטרה ?
22. דן לפני 9 שנים
תופעה מלוכלכת ומדבקת
21. מעיספיא לפני 9 שנים
לצערנו הרב אותה בעיה בכרמל
20. דרוזית לפני 9 שנים
בנות שלנו נופלות קורבן
19. מדליה לפני 9 שנים
על זה הם חיים
18. דרוזי לפני 9 שנים
לתגובה מס'5
17. בחורה מהגולן לפני 9 שנים
כואב לראות את זה
16. דרוזי לפני 9 שנים
אולי בחורה אחת נפלה קורבן!!
15. מהנדס תחבורה לפני 9 שנים
..
14. תושב מסעדה לפני 9 שנים
למגר את הסמים בגולן זה הנכון
13. תושב הגולן לפני 9 שנים
סמים בגולן
12. בחורה ממגדל שמס לפני 9 שנים
..
11. מהגולן לפני 9 שנים
די לדבר.. !!
10. אמל לפני 9 שנים
צריכים לפעול למגר את התופעה
9. בחורה לפני 9 שנים
זה נמצא בכל מקום אבל לא אצלנו
8. איש מקצוע לפני 9 שנים
היום כל הזבלים מתחבים בגלל הכתבה
7. אמא לילדה לפני 9 שנים
מצער ומעצבן לשמוע את זה
6. בחורה מהגולן לפני 9 שנים
כל מילה נכונה
5. מישהו לפני 9 שנים
לא מתפלא
4. ענאן לפני 9 שנים
זה לא פלא
3. שוטר לפני 9 שנים
כולם יודעים את האמת
2. צומת לפני 9 שנים
הגולן צומת דרכים ביו 4 מדינות,,,
1. كرملي לפני 9 שנים
كرملي

מומלצים