השרה מירי רגב נגד תמיכת קטאר בבני סכנין

בהמשך לפרסומים אודות תמיכתה של קטאר בקבוצת הכדורגל בני סכנין בהיקף של מיליון דולר בחודש האחרון, שרת התרבות והספורט, ח"כ תא"ל במיל' מירי רגב שוחחה הערב עם יו"ר המועצה הלאומית לספורט עודד טירה.

16.09.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
השרה מירי רגב נגד תמיכת קטאר בבני סכנין

בשיחתם סוכם כי יכונס דיון דחוף עם הגורמים הרלוונטיים במטרה לשנות את אמות המידה לפיהן קבוצות הספורט מקבלות תמיכה מהמדינה, כך שקבוצה שתקבל כספים ממדינה תומכת טרור לא תזכה לתמיכה מהמדינה.

השרה מירי רגבהשרה רגב: " לא יתכן שמדינת ישראל תאפשר לקבוצת כדורגל ישראלית לקיים קשרים כלכליים ומסחריים עם קטאר, מדינה שמעודדת ותומכת בטרור כנגד ישראל, הכסף הזה נועד להלבין את העיסוק בטרור ולהעניק לגיטימציה לקטאר אותה קטאר שהעבירה כספים למשפחות שהידים, אותה קטאר שתומכת כלכלית בארגון הטרור חמאס, אותה קטאר שהעניקה מסתור לרבי מחבלים ורוצחים שפלים".

רגב:"שוחחתי הערב עם יו"ר המועצה הלאומית לספורט והסכמנו כי נקיים דיון דחוף בנושא אמות המידה לפיהן קבוצות כדורגל נתמכות על ידי המדינה, קבוצה שתיתן לגיטימציה למדינה תומכת טרור לא תקבל תמיכה על ידי ישראל".

רגב:"בשלב שני בכוונתי להוביל חקיקה רוחבית בנושא ולמנוע ממדינות זרות, עוינות, שתומכות בטרור, לשלוח זרועות תמנון במסווה של תמיכה. אפעל בכל הכלים העומדים לרשותי על מנת שאזרחי ישראל ומוסדותיה לא יתנו יד להלבנת מדינות חשוכות התומכות בטרור, במישרין או בעקיפין".

תגובות

מומלצים