הנשרים דובאי והפועל חיפה נרתמים למען הפליטים הסורים

קבוצת הכדורסל של דובאי "הנשרים דובאי", נענתה להצעת הפועל חיפה לקיים משחק ידידות בין הקבוצות. במטרה להגביר מודעות בינלאומית למציאת פתרון לבעיית הפליטים הסורים.

17.09.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הנשרים דובאי והפועל חיפה נרתמים למען הפליטים הסורים

ישראל ודובאי נפגשות למשחק היסטורי על הפרקט, קבוצות הכדורסל הפועל חיפה והנשרים דובאי, ייפגשו למשחק כדורסל להגברת מודעות עולמית לטיפול בפליטים סורים.

כדי להתגבר על האיסור של כניסת ישראלים לאיחוד האמירויות וההיפך, הפועל חיפה פועלים לקבלת אשרת כניסה לדובאי לטובת המטרה החשובה. במקביל הקבוצות נערכות למקרה שבקשתם לא תיענה בחיוב והחלו לאתר מגרשים שיוכל לארח את המשחק בירדן, טורקיה או כל מדינה שלישית שתתמוך ביוזמה.

מהנהלת הפועל חיפה נמסר: "היוזמה יכולה להראות לעולם כיצד המזרח התיכון מתגייס מקצה לקצה לטובת מטרה חשובה. במיוחד שמדובר בשיתוף פעולה בין מדינות שאינן מנהלות קשרים דיפלומטיים שוטפים".

"המהלך יוכל להגביר את המודעות העולמית למצוקת הפליטים ולהגיע לתודעה של אנשים רבים. הסיוע לאזרחי סוריה חשוב לנו מאחר ועירינו חיפה היא עיר מעורבת, המהווה דוגמה לדו קיום בין יהודים וערבים. אנו עיר של כל הדתות וכך כחיפאים גדלנו והתחנכנו".

הנשרים דובאי מסרו שקבוצתם נוהגת לשתף פעולה לטובת מטרות חברתיות. הקבוצה תתפנה למשחק התנדבותי רק באמצע חודש אוקטובר ויש לנצל את הזמן כדי לתאם מיקום.

הפועל חיפה ונשרים דובאי


קרדיט לתמונה הפועל חיפה - יובל רוסמן
תמונת הנשרים דובאי – מתוך הפייסבוק Eagles DUBAI Basketball Team

 

תגובות

2. חיפאי לפני 9 שנים
כל הכבוד
1. אדום צפוני לפני 9 שנים
כל הכבוד על הייוזמה.

מומלצים