אוכלים בשר תבדקו מהיכן הגיע!

תקופה בה ענף הבשר חוגג ורושם רווחים גדולים, הבקשות רבות לרגל החגים, חלק מהציבור מנצל את התקופה למכור בשר לא מבוקר שהועבר בתנאים קשים ממקום למקום, כאשר בתוך הבשר חיידקים רבים שיכולים לפגוע בבריאות הציבור, הנה עוד תפיסת בשר.

19.09.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אוכלים בשר תבדקו מהיכן הגיע!

המלחמה של משרד הבריאות ופקחי משרד החקלאות נגד מעבירי הבשר לכפרים ולערים בישראל, מתחום הרשות הפלסטינית או מכפרים בארץ שלא בודקים את החייה לפני שחיטה, יתכן שהחיה חולה, או שהבשר נגוע וכל דבר אחר, הבעיה העיקרית זה שהבשר הנ"ל לא מאוחסן בקירור כלל ואז הבשר מועבר עם אחוז חיידקים גדול, לבתי הלקוחות שלא מבינים, או יודעים דבר, על מקור הבשר.

השבוע, לפחות 6 פעמים נתפסו מובילי בשר מלוכלך בכל חלקי הארץ, זה רק מה שנתפס והבשר שלא נתפס, בטח הגיע לצלחות של אנשים.

גם כאשר קונים מאטליז שאתם מכירים טוב, תבקשו מהם את אישור כשרות הבשר ומאיפה הגיע, כי לצערנו הרב, הבשר הנ"ל לא מגיע רק לאולמות וגני אירועים ומסעדות, אלא גם לצרכנים הבודדים בכל מקום ובמיוחד בכפרים הערבים, שלא מבחינים או שואלים שאלות על איכות הבשר.

היום בכפרי המיעוטים, יותר אנשים חולים בכל מני מחלות שאין להם הסבר, איך זה הגיע אליהם, ויתכן שזה בא ממאכל כלשהו שהיה דבוק במחלה.

ושוב תפיסת בשר שאינו ראוי למאכל, הבשר נתפס והושמד, והפעם בבועינה נג'ידאת,לרגל חג אלאדחה, באזור הצפון ונחל עירון נתפסים כמויות בשר גדולות בעסקים ובאטליזים שהתכוונו למכור אותם לציבור .

מתגלים יותר ויותר מקרים של בשר מלוכלך ללא כל פיקוח שמועבר ללא קירור, למרחקים גדולים, אחרי בדיקות מתגלה אחוז חיידקים גבוה שמסכן את כל מי שצורך את הבשר הזה, גם כשהוא מבושל.

יחידת הפיצוח במשרד החקלאות, מג"ב ומשטרת ישראל, פועלים מסביב לשעון לאתר את המקומות בהם סוחרים בבשר מלוכלך.

בשר ללא פיקוח שנתפס

תגובות

1. ריאד לפני 9 שנים
אזרח מודאג

מומלצים