ריבוי מקרי מינון יתר בקרב בחורות

בחודשים האחרונים נרשמים יותר מקרים של פינוי נערות וצעירות שבלעו כדורים בצורה לא מבוקרת או שנשמו גז רעיל ומוצרי דבק, מדוע צעירות ונשים מנסות לפגוע בעצמן בצורה הזו שהופכת את חלקן לנכות לצמיתות?. לדיווח

19.09.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ריבוי מקרי מינון יתר בקרב בחורות

ברפואה, מנת יתר היא צריכת כמות מוגזמת של תרופה או סם, מצב כזה מתרחש כאשר חומר כימי מוכנס לגוף בכמות גדולה מספיק, כדי לפגוע בחילוף החומרים של אורגניזם חי, מה שגורם למחלה או מוות.

באופן עקרוני זהו סוג של הרעלה, שבמצב קיצוני עלול לגרום למוות, מנת יתר נלקחת לעתים עקב טעות או תקלה, ולעתים לשם התאבדות.

הצעירות שפונו בחודש האחרון מאזורנו, הן בחורות צעירות שבאות מבתים עמידים ואין להן כל בעיה כלכלית, או מצוקה כלשהי שמוכרת למקורבים ולעומת זה חלק גדול מהבנות הן באות מאותם בתים עמידים.

במקרה כזה שבחורה נוטלת כמות כדורים, עד שמגלים אותה ועד שצוות העזרה הראשונה מגיע אליה, לוקח לפחות מעל חצי שעה, במקרים הטובים לוקח 20 דקות, בזמן הזה השפעת הכדורים מתחילה לפעול ולהיכנס לתאים בגוף במהירות המידית, מה שגורם לגוף להירדם, זה יכול לגרום להתעלפות, או לנפילה ממקום גבוה, או להירדם ולא לקום עוד.

יש לציין שהתופעה הזו מעולם לא נחקרה לעומק בקרב בני העדה הדרוזית ובמיוחד בקרב בנות, למרות שהיו ניסיונות ותוצאות שעד היום לא התקבלו, אבל אם בודקים לעומק מצב החברה המקומית, נגלה לחץ אישי ברמות גדולות יותר מאזורים אחרים בארץ.

אנשים, שמרגישים ורואים שיקיריהם, קרוביהם, או אפילו סתם מכרים, נמצאים במצב של לחץ נפשי, לפעול להרגיע אותם, להמשיך להסתכל ולדאוג לשכנים ולקרובים ולא לתת להם את ההזדמנות להיפרד מאיתנו בצורה הזו .

 

צעירה

תגובות

מומלצים