מרכז ריאן מוביל למצוינות ולעליונות

מרכז ריאן בהנהלת ענאן פרו ממשיך לקדם את נושא התעסוקה בשני הישובים עוספיא ודלית אל כרמל, ועכשיו בשיתוף פעולה עם חברת תקשוב המפעילה את אתרי הוט בנשר, נקלטו לעבודה 14 משתתפים של מרכז ריאן.

01.10.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מרכז ריאן מוביל למצוינות ולעליונות

היום ה 1.10.15 נקלטו לעבודה בחברת תקשוב המפעילה את אתרי הוט בנשר כ 14 משתתפים של מרכז ריאן. אולם, מדובר בגיוס יחיד במינו ולא בשגרה מאחר ומרכז ריאן מנגיש משתתפים אלה יותר מוכנים ובשלים לשוק העבודה.

תחילת הפרויקט באיתור מועמדים מתאימים ביותר, עבודה פרטנית וליווי אינטנסיבי ע"י רכזות התעסוקה במרכז ריאן. שאחריה המשתתפים זכו לעבור סדנת שרות ומכירה במימון של מרכז ריאן , במהלך סדנה זו המשתתפים עברו אימון אישי, העצמה אישית וחשיפה לעולם השרות והמכירה.

סדנה זו נתנה למשתתפים עליונות על שאר המועמדים.
 
מנהל מרכז ריאן ענאן פרו, הודה לכל המשתתפים על ההשקה וההגעה לשלב זה , והודה לחברת תקשוב, על שיתוף הפעולה בין שני הצדדים, והדגיש כי מרכז ריאן ימשיך בעשיה, על מנת לקדם את נושא התעסוקה בשני הישובים עוספיא ודלית אל כרמל.
 
פאדי חלבי, רכז קשרי מעסיקים במרכז ריאן: "העבודה במוקדים טלפוניים מהווה אבן דרך חשובה לכל אחד ואחד מאיתנו בעולם התעסוקה, רצוי כי הצעירים יחוו מתישהו במהלך עבודתם תקופה של עבודה במוקד טלפוני, בסופו של דבר העבודה במסגרת זו תורמת המון בעיצוב האישיות, חשיפה לתרבויות שונות, ידע, התמודדות עם קשיים ודילמות, יכולת לפתור בעיות, עובדים שעבדו במוקדים טלפוניים יגלו עליונות במהלך החיים בכל עולם התעסוקה".
 
עביר עטשה זידאן, רכזת הכשרות מקצועיות במרכז ריאן: "אנו במרכז ריאן חושפים את המשתתפים ומנגישים להם את האפשרות לעבור הכשרה מקצועית במימון שלנו, דבר אשר יתרום רבות למקצועיות העובדים, לא נהסס לבצע סדנאות דומות בהמשך על מנת להביא לקידום אותם משתתפים בעבודה"
 
יש לציין כי אלפנאר-מרכז ריאן, מיזם רחב היקף העוסק בהכוונה, הכשרה, והשמה של עובדים מהחברה הערבית בתעשייה בישראל. לפרטים : 04-6659700 שלוחה 0

מרכז ריאן

תגובות

מומלצים