נעצר נהג שהסיע כ-30 שוהים בלתי חוקיים

ערנותו של לוחם משמר הגבול רס״ר תמיר מרזוק שהביאה להורדתו מהכביש של רכב הסעות שהסיע כמות גדולה של שוהים בלתי חוקיים בצורה מסוכנת, בתקופה האחרונה התנהל מבצע רחב היקף לאיתור ומעצר של שוהים בלתי חוקיים בכל חלקי הארץ

01.10.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נעצר נהג שהסיע כ-30 שוהים בלתי חוקיים

בשעות הבוקר זיהה רס״ר תמיר מרזוק, מפקד צוות בבית חנינא, רכב הנוסע בצורה מחשידה ועצר אותו בצד הדרך. בבדיקה שנערכה לנהג הרכב גילה הלוחם כ-30 שוהים בלתי חוקיים אשר דחוסים ברכב ללא כיסאות, אשר אותם הוריד הנהג בכדי להכניס כמה שיותר אנשים. הנהג ושאר החשודים הועברו להמשך טיפול חקירות עוטף ירושלים.

״ לוחמי משמר הגבול מכירים היטב את דרכי העברת השוהים הבלתי חוקיים אשר מסכנות את חייהם שלהם ושל שאר משתמשי הדרך", כך אמר מפקד פלוגה נ"ז, רפ״ק ינון נהרי.

"גם במקרה זה, כמו במקרים רבים אחרים, ערנותם של הלוחמים הוכיחה את עצמה. נמשיך לפעול בכדי למנוע כניסת שוהים בלתי חוקיים לשטחי מדינת ישראל, מתוך הבנה שעבירה זו מגלמת בתוכה סכנות הן במישור הפלילי והן במישור הביטחוני״.

בתקופה האחרונה התנהל מבצע רחב היקף לאיתור ומעצר של שוהים בלתי חוקיים בכל חלקי הארץ, בדגש על מחוללי הפשיעה וחשודים בעלי רקע ביטחוני ופלילי.

תגובות

מומלצים