רינאל סיף עדיין מחכה לתשובתו של זידאן ז"ל

המלאך בא להנציח את זידאן סיף ז"ל שנהרג ע"י מחבלים בבית הכנסת הר נוף בירושלים, במעמד של רבנים ושיכים הוכנס ספר תורה לבית הכנסת של מטה מחוז חוף של המשטרה, בין הרגשות והדמעות, היינו שם.

04.10.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רינאל סיף עדיין מחכה לתשובתו של זידאן ז"ל

ספר תורה שנכתב לזכרו של השוטר המנוח זידאן סייף, שנרצח בפיגוע שאירע בבית הכנסת בהר נוף בירושלים, הוכנס הבוקר לבית הכנסת של מטה מחוז חוף של המשטרה, במעמד התורם של הספר לאונרדו פרקש ובני משפחתו שהגיעו במיוחד מצ'ילה.

אשתו של זידאן ז"ל רינאל סיף ובני משפחתו, שר הדתות דוד אזולאי, סגן השר ח"כ איוב קרא, ראש העדה הדרוזית שיך מוופק טריף, יו"ר איחוד הצלה אלי ביר, יו"ר סניף איחוד הצלה בכרמל יוני מריח, ראש מועצת עוספיה וגיה כיוף, תנ"צ ג'מאל חקרוש שכתב אות בספר התורה, מפקד תחנת חיפה ניצב משנה אבי אדרי ושוטרים בכירים, הרב אנשל פרידמן, שיכים ומכובדים.

רינאל סיף אשתו של זידאן ז"ל: "הלואי שזידאן היה פה ורואה את הכבוד שעושים לו, אני מרגישה שאנחנו משפחה אחת וזה כבוד לנו".

מוראד סיף אחיו של זידאן ז"ל: "הכנסת ספר תורה על שמו של זידאן זה כבוד גדול, לנו כמשפחה ולכל העדה, אנחנו לא מצליחים לשכוח את האירוע שבו נהרג זידאן, למשפחה מאוד קשה להתמודד עם האובדן שלו,  זידאן השאיר בת שנה, הוא היה איש מקסים וחבר של כולם ומאוד אהב לתרום ורצה להיות במשטרה".

{YouTubeVideo id=_w5GRbXLXMQ}

הכנסת הספר

ראש הממשלה ושר הבריאות כתבו אות בספר תורה לזכר זידאן סייף

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות הרב יעקב ליצמן השתתפו היום בכתיבת אות בספר תורה אותו הביאו למקום נשיא 'איחוד הצלה' אלי ביר ויו"ר איחוד הצלה זאב קשש

ספר תורה

]הספר נתרם על ידי הנדבן היהודי  לאונרדו פרקש מצ'ילה, מגדולי תומכי 'איחוד הצלה'. פרקש תרם את ספר התורה לזכות פעילות הצלת החיים של מתנדבי איחוד הצלה ולכבודם של כל היהודים בעולם.

הספר יוכנס לבית הכנסת הגדול בירושלים בתהלוכת ענק בחול המועד סוכות הקרוב בהשתתפות הרבנים הראשיים לישראל, אישי ציבור, והנהלת איחוד הצלה.

פרקש תרם ספר תורה נוסף למשטרת ישראל לזכר השוטר הדרוזי, רס"מ זידאן סייף, שנהרג בפיגוע בבית הכנסת בהר נוף בעת שניסה להגן על אזרחים ומתפללים.

נשיא 'איחוד הצלה' אלי ביר מסר: "אנו מודים לראש הממשלה שפינה מזמנו למטרה זו. מתנדבי 'איחוד הצלה' פועלים בכל עת מתוך הרגשת שליחות. הם ממהרים להציל חיים בכל יום ובכל שעה ללא הבדל דת וגזע. אנו מעריכים את מאמציהם ומחזקים אותם. תמיכת ראש הממשלה בפעילות 'איחוד הצלה' והכרת התודה למר פרקש נותנת למתנדבי הארגון - רופאים, פרמדיקים וחובשים כוח להמשיך בעשייתם".

 

ראש הממשלה

צילום עמוס בן גרשום לע"מ

תגובות

6. ריאד לפני 8 שנים
איזה כבוד !
5. דרוזית לפני 8 שנים
רינאל יא גבורה
4. מדליה לפני 8 שנים
כל הכבוד
3. אשה מיוחדת לפני 8 שנים
מתרגשים מהדבר הזה
2. אפלטוני מואחד דרוזי לפני 8 שנים
יפה כל הכבוד הלוואי וכל העולם ילמד מזה
1. דרוזית לפני 8 שנים
כבוד גדול אין מילים

מומלצים