לוקחים אתכם לעוצמה לחינוך ולחיים הבריאים

רגע של נחת, עם המאמן והבעלים של בית ספר לאומניות הלחימה ZEN נדים קבלאן, חינוך בלתי פורמאלי עם הרבה עוצמה למען כל אחד ואחד מכם, ללמוד להשתמש בעוצמה שלומדים ובעיקר לשלוט בעצמכם. סרטון

05.10.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לוקחים אתכם לעוצמה לחינוך ולחיים הבריאים

בית הספר לאומנויות הלחימה שמנהל המורה נדים קבלאן, מעצב לילדים ולצעירים את הדרך לפתח אישיות ומקנה להם הרבה ביטחון עצמי שמושרש עמוק, באימון הם לומדים לתת כבוד ולקבל כבוד, הם לומדים משמעת עצמית ועזרה לזולת, ובעיקר איך לעבוד במרחב בלי לפגוע בסובבים, התלמידים לומדים יכולות פיזיות וקורדנציה, שאיפה למצוינות, אי ויתור, עבודה בצוות, לפתח את היכולות המנטליות, דביקות במטרה, תמיכה אחד בשני והמון הקשבה, אמונה עצמית וידע בהגנה עצמית.

הדברים שתלמיד לומד בבית הספר, משליכים על החיים שלו בחוץ, בבית ספר, ברחוב, בחברה, הוא לומד ללכת עם ביטחון עצמי, להיות ממוקד, לדבוק במטרה ולהשתדל לעשות את הדברים הכי טוב שאפשר.

בית הספר של נדים קבלאן מביא את הביטחון ומלמד אומנויות לחימה לכל הגילאים מהגן ועד לגילאי 50 ומעלה, התלמידים לומדים דברים פיזיים ומנטליים, ומגוון רחב של סגנונות לחימה, דבר שלא נמצא בשום מקום אחר בארץ.

נדים התחיל להתאמן בגיל 4 שנים, למד אומנויות לחימה ואחרי הצבא נסע ליפן שם הוא לימד לצד המורה שלו במועדוני אומנויות לחימה.

בית הספר לאומניות הלחימה ZEN, מזה שנים מדריך ומחנך צעירים לעוצמה, ומצליח בגדול נוכח הביקוש הרב ללימוד אומנויות לחימה.

תלמידים שהגיעו למועדון נמצאים היום עם ביטחון עצמי, עם ראש מורם ויכולת להתחברות.

נדים עובד עם הילדים על מוטוריקה עדינה וגסה, הקשבה וביצוע פעולות, בניית רצועות כתפיים חזקות, וחיזוק הגוף, מכל הבחינות, יחד עם התלמידים בונים את הגוף והנשמה, ומפתחים את הביטחון העצמי אצל כל אחד ואחד.

נדים קבלאן

זה לא ספורט עדין אבל נותן תחושה של משהו אמיתי, התלמידים מספיק מסופקים מהיכולות שלהם, גם המתקנים שיש בבית הספר לאימון הם מאוד מיוחדים.

באומנויות הלחימה, אין גיל למתאמנים, זה מתחיל מהגן ועד גיל 65, כל יום לומדים משהו חדש, זה עובד בשלבים, מחגורה לבנה ועד חגורה אדומה, אחר כך אדומה עם דרגות ובסוף חגורה שחורה.

אתם מוזמנים לבוא להתרשם מבית הספר לאומנויות הלחימה ZEN, עוספיה כביש ראשי, 0544481527 אתר הבית של ZEN

https://www.facebook.com/zenmmaschool?fref=ts

 

{YouTubeVideo id=fVIE-3nCLvI} 

תגובות

9. سيف לפני 9 שנים
كلّ الاحترام
8. כמאל לפני 9 שנים
כול הכבוד
7. לאפי חמוד לפני 9 שנים
נדים קבלאן התותח
6. אבא לפני 9 שנים
למאמן נדים בהצלחה
5. מהא לפני 9 שנים
ניתן רק לקנא בך ובמועדון שלך
4. עסאם מנסור לפני 9 שנים
מועדון זן גאווה
3. יוסף עטשי לפני 9 שנים
כל הכבוד
2. mma לפני 9 שנים
top
1. האני לפני 9 שנים
כל הכבוד

מומלצים