אמל אסעד הוגה פרויקט בשביל הבנים

זו שנה שלישית שמתקיים אירוע בגודל ארצי בכרמל הדרומי, תת אלוף במיל אמל אסעד שיזם ומוביל את הפרויקט רואה במימוש חלום ותקווה של כל דרוזי וישראלי במיוחד בהשקת המסלול החדש השנה שמסתיים בקבר יתרו עה"ש.

06.10.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אמל אסעד הוגה פרויקט בשביל הבנים

בשביל הבנים הינו מפעל הנצחה לאומי פעיל לזכרם של הלוחמים בני העדה הדרוזית שנפלו בכל מערכות ישראל, מפעל בשביל הבנים בונה מסורת שחושפת בפני הציבור הישראלי, את התרומה של העדה הדרוזית לחברה בישראל, את התרבות והמסורת עתיקת היומין של העדה ואת סיפור השתלבותה ברקמת החיים של החברה בישראל.

פרויקט בשביל הבנים מעניק הזדמנות לקהל רחב ומגוון להביע הזדהות ותמיכה בבני המשפחות השכולות ולהכיר מקרוב את בני העדה ואת אורחות חייהם וזאת באווירה של אחווה מקרבת לבבות ובמסגרת בילוי ופעילות בחיק הטבע על רקע נופי הגליל והעמקים הסובבים את הכפרים הדרוזים.

אמל רוצה לראות את כולם לוקחים חלק כאחד למען אותם משפחות שאבדו את היקר להם ולמען הנשמה והנפש שיכולה לחבק ולחזק את כולם כאחד.

ניתן להירשם דרך האתר בכתובת הנ"ל   :   https://www.bshvilhabanim.org.il/MenuDefault.aspx?Id=1075

 

{YouTubeVideo id=QIW5-v2LqQQ} 

 

הכשרת שביל על בסיס דרכי נוף קיימות, שסובב את כל הכפרים הדרוזיים מהכרמל דרך הגליל ועד נבי שועיב.

השביל מסומן ומוכשר כמסלול  טיולים, ריצה ורכיבה על גבי אופניים, שביל הבנים מוכשר לעריכת אירועים חברתיים וספורטיביים מאורגנים ורחבי היקף גם לאירועים פרטיים שמתקיימים במהלך השנה כולה.

במסלול נקודות תצפית ומצפורים, שמהם ניתן יהיה לצפות על הנופים המרהיבים העוטפים את הכפרים הדרוזיים, מנקודות התצפית משקיפים על נקודות ואתרים המלמדים על ראשית ההתיישבות הדרוזית בישראל, על הברית שנכרתה בין העדה לבין המדינה עם תקומתה ועל אורח חייה.

בנקודות התצפית והמצפורים מונצח זכרם של חללי העדה בציון פועלם וזיקתם למקום, ובמטרה להנחיל את ערכי המופת של אומץ, גבורה, נאמנות, אחריות הדדית ואחווה שאפיינו את דרכם.

ארגון אירוע מרכזי שנתי של מרוץ אופניים וריצה במגוון מסלולים לאורך שביל הבנים. המרוץ נערך בכל שנה במטרה לבסס מסורת של הנצחה ומסגרת להידוק הקשרים בין כפרי הדרוזים ובני העדה לבין כלל הציבור בישראל.

אמל אסעד

תגובות

14. יונתן אריה לפני 8 שנים
צעד קטן מעשה גדול
13. דניאל מירכא לפני 8 שנים
גדול מהחיים
12. אמא לפני 8 שנים
בהצלחה גיבור
11. יעקב מדימונה לפני 8 שנים
אירוע הצדעה
10. דני אורבך לפני 8 שנים
משתתף כל שנה
9. בחור רגיל לפני 8 שנים
אירוע מיוחד וחשוב
8. אישה דרוזית לפני 8 שנים
הנצחה בשכל של כולנו
7. רפיק לפני 8 שנים
זבל ואכות הסויוה
6. מוניר לפני 8 שנים
מצדיע לך
5. דרוזי גאה מדליה לפני 8 שנים
ענק
4. סנאא לפני 8 שנים
כולם להשתתף
3. ישי לפני 8 שנים
ישר כוח
2. גסאן לפני 8 שנים
מפעל מהים כל הכבוד
1. דר אמין זידאן ומשפחתו לפני 8 שנים
למה מחכים ?

מומלצים