מה הנומרולוגיה אומרת על שיח' מוואפק טריף?

מה לא ידענו על שיח' מוואפק טריף? ועל הדמות שיש בה הרבה אנרגיה ורגש, עידו הלפרין נומרולוג המתמחה בתחום הנומרולוגיה הקבלית והמערבית, מביא לגולשים ניתוח מושלם לאישיות של שיח' טריף.

08.10.2015 מאת: עידו הלפרין
 מה הנומרולוגיה אומרת על שיח' מוואפק טריף?

הנומרולוגיה מגלה כל מה שלא ידעתם על השיח', מוואפק טריף נולד ב 30.7.1963, מצד אחד מוואפק הוא אדם אינטליגנט, בעל שכל חריף וחשיבה מבריקה ומצד שני הוא אדם מאוד רגיש, עדין ופגיע.

אך הוא אינו מראה ואינו מביע את רגשותיו, מוואפק מעדיף לשמור את רגשותיו האישיים לעצמו ולכן רק מי שמכיר אותו מקרוב יכול לדעת עד כמה הוא רגיש.

מוואפק אדם עם חמלה, אהבה ורצון טוב לזולת כיאה למנהיג רוחני. בייעודו נקבע שיהיה עליו להתפתח רוחנית, לפתח אידיאלים גבוהים, להנהיג וליצור שלום בינו לבין עצמו ואחר כך ליצור שלום בסביבה אותה הוא מנהיג, מידת ההצלחה בהגשמת ייעוד זה תלויה אך ורק בכוח הרצון שלו ובמאמץ שישקיע.

לצד הכריזמה מסתתר אדם שמאוד זקוק לאהבה וחיבה והרבה פעמים תהיה לו נטייה לרצות אחרים כדי שיאהבו אותו, עד שהדבר מגיע לעקרונות שלו, אם מוואפק מאמין במשהו שם הוא יעמוד שלו ומתוך כוונה טובה.

לצד המתח הפנימי והרצינות קיים במוואפק גם צד קליל, אופטימי עם חוש הומור. הרבה פעמים מוואפק יצטרך את הפרטיות, השקט והלבד, בייחוד כדי לטעון מצברים וכשהמצברים טעונים יחפש את החברה והתקשורת עם החברה.

למוואפק קל יותר עם עולם הרוח מאשר עם עולם החומר והרבה פעמים יהיה לו יותר קל שאנשים אחרים יוציאו את הרעיונות שלו אל הפועל, רעיונות שיכולים להיות מאוד טובים בזכות שכלו החריף, היצירתיות הרבה והכושר שיפוט המצוין שלו.

מוואפק עבר לא מעט קשיים בחייו, מה שהיה לו מאוד לא קל בייחוד בגלל הרגישות הרבה שלו, אך קשיים אלו רשומים בגורלו ומטרתם היתה לחשל אותו ולעלות אותו מבחינה רוחנית כך שיוכל להיות מנהיג טוב יותר שפועל ממקום נקי ואמיתי ובזכות כך יבין טוב יותר קשיים של אחרים ובכך יידע לעזור להם.

ביום הולדתו האחרונה נכנס מוואפק טריף לתקופה חדשה בחייו, בתקופה זו רשום בגורלו שיהיה עליו להמשיך לשרת את הציבור ולהוציא את רעיונותיו הרבים אל הפועל, האתגר שלו יהיה לדעת לשלב בין רוח לחומר (בין המחשבה למעשה) ובנוסף יהיה עליו להתמודד עם שינויים רבים, דבר שיכול מאוד להקשות עליו מהסיבה שמוואפק אדם שלא קל לו להתמודד עם שינויים.
   

עידו הלפרין

 

תורת הנומרולוגיה מתבססת בעיקר על ניתוח תאריך הלידה, השם הפרטי והשם המלא, נשמח לתת לכם איש מקצוע שיחסוך לכם לבחור שם בן בת זוג ואולי עבודה שתוכלו להצליח בחיים, עידו אומר שלכל אדם יש מספר.

עידו הלפרין נומרולוג בעל ניסיון של מעל 12 שנים, בין היתר כתב בעיתונות בנושא הנומרולוגיה, מוכר בעולם הטלויזיה, עורך קורסים והרצאות, עורך ייעוצים נומרולוגיים, ומוכר היטב ברשת ובמדיה החברתית.

עידו: "למדתי להבין את הנומרולוגיה לעומקה במובנה הרוחני והפרקטי, במפה הנומרולוגית יש מעל למאה חישובים, צריך יכולת מאוד גבוהה כדי לשלב את המספר הרב של החישובים לתמונה אחת, המאפשרת לראות בדיוק רב, את האדם וכל עולמו".

עידו: " לכל אדם מפה אישית משלו המורכבת מצירופים רבים של מספרים שונים, כמעין פאזל מופלא. החכמה היא לחבר את המספר הרב של החלקים, לכדי תמונה אחת גדולה וברורה שתחשוף לפרטי פרטים את האדם על כל המורכבות שבו".

"גיליתי עם השנים כי ההתפתחות בתחום הנומרולוגיה היא אינסופית, אני כבר יודע שהייעוד שלי בעולם הזה הוא להיות נומרולוג, לקחת את כל הידע הנומרולוגי והרוחני שצברתי ובאמצעותו להכווין אחרים ולעזור להם לחיות ולהתנהל נכון וטוב יותר עבורם בעולם הזה".

לאחר ניתוח זה נגלה את תכונות האדם, את הפוטנציאל שלו, ייעודו, הגורל שלו והתיקונים שלו בעולם הזה, תכונותיו יעידו על התנהגותו בחברה, נטיותיו המקצועיות וכישוריו, המיניות שלו, פנימיותו, התנהגותו במצבי לחץ, רצונותיו, איך יתנהג בזוגיות ועוד.

שיך טריף
חישוב גורלו יראה האם יוכל לממש את תכונותיו? ואם כן איך? מה הגורל רוצה שיגשים? לשם מה בא לעולם? ובאיזה סביבתיות הוא צריך להיות? האישה תימשך לגבר שיוכל להגשים את גורלה ובו תהיה לה נטייה לבחור.

הייעוד יראה מהו הדבר שהאדם חייו להגשים בחייו ולמה הוא צריך להתחבר במשך כל חייו, התיקונים יראו מהם הקשיים שהאדם יצטרך להתמודד איתם.

לפני שהנשמה יורדת לעולם היא בוחרת את המשפחה, התאריך והשם שבו היא תיוולד. הנשמה יודעת בדיוק מה לבחור, לצורך המשך ההתפתחות שלה.

כל אדם מגשים את גורלו בתוך 36 שנות יעוד, המתחילות בין גיל 18 לגיל 26 , 36 השנים נחלקות לארבעה מחזורים, כאשר כל מחזור הוא בן 9 שנים, המחזור הראשון הוא החיפוש, השני הוא המציאה, השלישי הוא היתד ואחריו השיא. הנומרולוגיה חושפת מה הגורל רוצה מהאדם בכל מחזור לפי ניתוח המפה האישית של האדם, לכל אדם גורל אישי משלו שהנשמה שלו קבעה לו טרם ירידתה לעולם.

כל מחזור של 9 שנים מחולק לתשע שנים אישיות. בהתאם למפתו של האדם, לכל שנה אופי משלה לדוגמא:

שנה 1- התחלות חדשות.

שנה 2- שנה של יצירת קשרים גם קשר זוגי.

שנה 3- שנת ההזדמנויות.

שנה 4- שנת משוב, הגורל אומר לך על ידי הצלחה וכישלון מה אתה עושה בסדר ומה אתה צריך לשנות.

שנה 5- שנת השינויים.

שנה 6- חתונה או הרחבת המשפחה.

שנה 7- שנת משוב, הגורל שוב בודק האם אתה בכיוון הנכון, אם אתה עדיין לא בכיוון, הכישלון יהיה חזק יותר משנה 4.

שנה 8- שנת ההתחזקות, שנה טובה מבחינת כספים.

שנה 9- שנת ההתלבטויות והסיומים לקראת ההתחלה החדשה שתבוא בשנה 1 שאחריה.

הנומרולוגיה משלבת בין כל האלמנטים הנ"ל: התכונות, הפוטנציאל, הגורל, הייעוד, התיקונים, השנים האישיות, החודש האישי והיום האישי יחד וכך נוצרת תמונה מפורטת על האדם בדיוק מפליא, מה שיכול לסייע לאדם לבחור את הבחירות הנכונות בחייו בדרך לאושר והצלחה ולחסוך ממנו הרבה סבל הנוצר מבחירות מוטעות ומהשלכותיהן.

תמיד ניתן לבקר באתר הרשמי של עידו הלפרין  http://numero.co.il/ או להתקשר לטל 054-2350096

תגובות

12. ריאד מרזוק לפני 9 שנים
שיח מופק
11. דן לפני 9 שנים
מתבישים במנהיגות כזו
10. // של טריף לפני 9 שנים
עוספיה
9. חסון לפני 9 שנים
לא מנהיגות ולא כריזמה
8. ,תושב דליה לפני 9 שנים
בולשיט אחד גדול
7. חלבי לפני 9 שנים
טוב ללמוד דברים חדשים
6. מציאותי לפני 9 שנים
מצב הדרוזים גרוע בגלל טריף
5. סמי לפני 9 שנים
האיש לא מחובר לכפ]רים ולמצב הכללי
4. דרוזית לפני 9 שנים
יש אנשים יותר מענינים ממופאק טריף
3. אלי לפני 9 שנים
הוא נמרולוג כמו שאני טייס
2. דרוזי לפני 9 שנים
מוופאק איש של עצמו רק
1. טריף אמיתי לפני 9 שנים
צעצוע בידי קרימינאל שהיה שר ממשפחתנו

מומלצים