סוזאן בשם ועד ההורים בתגובה לדברי וגיה כיוף

ההורים של ילדי גני הטרום חובה בעוספיה, שילדיהם השנה עדיין לא נכללו בפרויקט מילת, תזונה בצהרונים, מאיימים להחריף את מאבקם ומבקרים את דברי ראש המועצה וגיה כיוף, "על ראש המועצה לקחת אחריות ולא להפנות אותנו לחברי המועצה".

08.10.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סוזאן בשם ועד ההורים בתגובה לדברי וגיה כיוף

סוזאן טוויל מנסור, בשם ועד ההורים של הטרום חובה בעוספיה, מעבירה את תגובת ההורים לדברי ראש המועצה וגיה כיוף, שהפנה את הציבור לפנות לחברי המועצה שהתנגדו לתקציב ולתוכנית ההבראה.

סוזאן מבהירה: "אנחנו לא עוסקים בפוליטיקה ואין לנו עניין בפוליטיקה, לנו יש מצוקה אמיתית שקשורה ביום יום, לבעיות שנתקלים בהם במסגרת היומית, וכולם יודעים שאין לנו מקומות עבודה שיכולים להעסיק אותנו בחצי משרה, המצוקה שלנו כרגע שאין צהרונים לילדים ואין חלופות למצב הזה, באה על חשבון ההורים ופוגעת בכלכלה של ההורים".

סוזאן: "ראש המועצה הוא שעומד בראש המערכת והוא שאמור לזהות בעיות ולמצוא פתרונות, זה לא עניינם של ההורים אם חברי המועצה הצביעו או לא הצביעו, חובה על המועצה היה למצוא את הפתרונות עוד מלפני שנה ולא לחכות לרגע האחרון".

סוזאן: "חשוב להזכיר למועצה שלפי תקנון החוק הכסף הזה מיועד וצבוע לאותה מטרה לה יועד במשרד החינוך, לפי אחוז השתתפות ההורים, צריכים להשתתף ב 29 אחוז בלבד, היום אנחנו באמצע אוקטובר והתוכנית עוד לא פועלת".

סוזאן: "בפגישה שהתקיימה עם מנהל מחלקת חינוך במועצת עוספיה כמאל כיוף, הפגישה היתה חיובית והמועצה הביעה שהיא רוצה למצוא פתרונות במהירה, אבל בינתיים שום דבר לא קורה".

"אנחנו צריכים להשתתף בסכום 800 ₪ בלבד ולא מעבר לסכום הזה, ועד הראשון לנובמבר שהתוכנית תחזור לפעול, אם לא נחמיר את מאבקנו ונצא להפגין במקומות הנכונים, די לפגוע בנו ובילדינו".

 

ועד ההורים

תזכורת לדברי ראש המועצה וגיה כיוף

וגיה כיוף: "אוכל עולה כסף, מועצת עוספיה שילמה בשנה שעברה 600 אלף ש"ח עבור האוכל הזה, ההורים חלקם השתתפו ב 700 ש"ח והרבה לא שילמו, השנה העלו את זה ב 38 אחוז, אנחנו צריכים לשלם מעל מיליון ₪, כאשר המועצה אין לה תקציב, התקציב לא אושר ע"י חברי המועצה, היות והתקציב הזה לא אושר אז לא יכולים להביא עוד הרשאה".

וגיה: "ההורים צודקים בדברים שהם מבקשים, על סמך מחקר שעשינו לגבי המצב הסוציואקונומי של עוספיה, אני כתבתי מכתב ובו אנחנו מבקשים להוריד את הדירוג של עוספיה לדרגה 2 במקום 4".
 
וגיה: "אם היה לי תקציב כמו נושא ההסעות, משרד החינוך והתרבות אישר בתחילת השנה תקציב עבור 351 תלמידים, כאשר היו לנו 900, אם היה לי תקציב מאושר אז הייתי אומר יש לי תקציב ואתם משרד החינוך תשאו בחריגה, היות ואין תקציב אז צריך לעבוד על פי הרשאה חדשה".

וגיה: "ללא אישור מליאה לא יכולים לבנות סעיף תקציבי, וחברי המליאה לא מגיעים לישיבות, אני פונה להורים ואומר אתם בחרתם בחברי המועצה, אז מה אתם רוצים ממני? למה שש שנים קודם לא היו בעיות ועכשיו יש? חברי המועצה הם הנציגים שלכם תלכו אליהם ותגידו להם, שהם מחבלים בכל דבר, באשפה, בחינוך, באוכל לילדים, תגידו להם שיגיעו ויצביעו".

"למה משרד הפנים לא עשה עד עכשיו ועדת חקירה? אני כבר פניתי להם לעשות ועדת חקירה, אני לא נבחרתי ע"י חברי המועצה אלא ע"י הציבור, חברי המועצה צריכים לכבד את הציבור שלהם, במועצה צריך קצת רגישות לקהילה".

"אני הייתי באופוזיציה הרבה שנים אבל אף פעם לא מנענו תקציב מהמועצה כי צריך להתנהג באחריות".

"היום קבלתי מסמנכ"ל משרד החינוך שנושא מילת וההסעות של עוספיה בטיפול".

{YouTubeVideo id=U678-2gXeo8}

תגובות

11. אמא לפני 9 שנים
ניהול מחלקת החינוך בעוספיא
10. הורה איכפתי מבין עניין לפני 9 שנים
וגיה כיוף אתה דימאגוג מס 1
9. מבין עניין לפני 9 שנים
וגיה צודק אבל הוא אשם
8. مواطن לפני 9 שנים
عسفيا
7. עספאוי לפני 9 שנים
הוא צודק
6. מינוף מערכת החינוך בעוספיא לפני 9 שנים
הסבר על הגירעון של המעוצה
5. הורים לפני 9 שנים
תגובה למר וגיה כיוף
4. עספיא לפני 9 שנים
וגיה וגיה וגיה
3. גבר לפני 9 שנים
ועד איכותי
2. אמא מודאגת לפני 9 שנים
נמאס משאננות
1. אמא מודאגת לפני 9 שנים
צודקת

מומלצים