הטרור שפוגע בכל העדות בישראל

המצב הקשה שהגיעו אליו תושבי ישראל יהודים וערבים ובני עדות אחרות, מהמסובכים ביותר שהכירה המדינה, יהודים נפגעים ע"י ערבים וערבים נפגעים ע"י יהודים, ובתוך כל זה בני העדה הדרוזית שמשלמים מחיר קשה.

13.10.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הטרור שפוגע בכל העדות בישראל

מאז החל גל הטרור, עשרות הרוגים ומספר גדול של נפגעים בין קשה עד קל, מכל העדות והמינים, מדינת ישראל ובמיוחד בירושלים, אזרחים משלמים מחיר כבד, בגלל כל מיני פוליטיקאיים אינטרסנטים, שלא נמצאים בשטח בפועל, למרות שהם אלה שהבעירו אותו.

ככל שמדברים עם השטורים ואנשי הביטחון, מגלים עד כמה המצב לא נוח, במיוחד שציבור של ילדים וצעירים ערבים, באים מתוך ישראל או מהשטחים, מלאים בכעס ויאוש ולא מעניין אותם כלום, הם באים למות כי אין להם תקווה לשום דבר.

אנשי הביטחון מתקשים לטפל בכמות המפגעים הבודדים וכבר לא יודעים מי כן מפגע ומי לא, כי זה מתחיל בצורה פתאומית אצל אותם מפגעים ורוב אנשי הביטחון לא רוצים להשתמש בנשק ולבצע הרג, אבל מחוסר הברירה זה קורה בחלק גדול מהמקרים.

הבעיה העיקרית היא בקרב אותה אוכלוסייה נאמנה וטובה, כמו ערבים נוצרים מוסלמים ועדות נוספות שאין להם כל עניין במה שקורה והם לא שותפים למצב, הם משלמים מחיר כבד ונפגעים ע"י כל מיני מפגעים יהודים חמומי מוח, שרק מוסיפים שמן על המדורה.

עד היום חלק מזערי של אזרחים ערבים ישראלים מהגליל לקחו חלק בפיגועים נגד מטרות יהודיות.

בני העדה הדרוזית, נתקלים מדי פעם בכל מיני מקרים של כל מיני קריאות ע"י יהודים שלא מזהים או שיש להם שנאה לציבור הערבי בכללותו. אותם דרוזים לא שותקים ומיד מגיבים באלימות נגד הקריאות והדבר גורם לבלאגן גדול בכל מיני נקודות בכפרים הדרוזים.

יש לציין שבקרב כוחות הביטחון הפועלים והנפגעים בירושלים ובמקומות אחרים בארץ, ישנם הרבה לוחמים דרוזים, שלא יכולים לנקוט במספר הנפגעים עד כה.

מיותר להעיר או לבקר מדינה בכללותה בשביל מיעוט של יהודים שלא תורמים כלום למדינה ומשתמשים באלימות נגד עצמם, מדינתם והציבור שמגן עליהם.

כדי לצאת מהמצב הזה, חובה על המדינה  והרשות הפלסטינית לפעול ביד קשה נגד כל מפגע, לא משנה מהיכן הוא ולדאוג לטפח ולסדר את אותם אזורים שמהם יוצאים כל המפגעים, שעד היום הם היו אזרחים למופת.

ירושלים הבוקר

תגובות

מומלצים