דובאי מקללת את הפועל חיפה

משחק כדורסל היסטורי שהיה צפוי להתקיים בין הקבוצות "הנשרים דובאי" והפועל חיפה, בוטל כתוצאה מהמתיחות שגוברת בין ישראל והעולם הערבי, בעקבות ההסלמה דובאי עונה ומקללת את הפועל חיפה.

14.10.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
דובאי מקללת את הפועל חיפה

"טרוריסטים... רוצחים... צאו משטח פלסטין" ועוד קללות קשות, זה מה שענו מדובאי להפועל חיפה.

המשחק בין הקבוצות תואם במטרה להגביר את מודעות בינלאומית לטיפול בפליטים הסורים. לטובת היוזמה החל תהליך לאיתור מגרש שיוכל לארח את המשחק בירדן, טורקיה או כל מדינה שלישית שמאפשרת את כניסת השחקנים.

היוזמה בוטלה עקב התערבות מצד ארגון 3SM מדובאי, המורכב מבכירים בתחום הכדורסל בדובאי שפעלו לטרפוד המשחק. הארגון שפועל בשיתוף עם ממשלת דובאי לקידום אירועי ספורט מאורגנים, ענה תשובה קשה ורוויית האשמות שהובילה לביטול היוזמה.

טרם הביטול "הנשרים דובאי" מסרו שקבוצתם נוהגת לשתף פעולה לטובת מטרות חברתיות.

מהפועל חיפה נמסר: "במקביל לקבלת המכתב הבחנו בריחוק מצד 'הנשרים' שהפסיקו לענות לפניות, אנו מקווים לעתיד טוב יותר".

ארגון 3SM מורכב מאנשים בעלי רקע בעולם הספורט ועסקים של דובאי, פועל בשיתוף איגוד הספורט של הנסיכות ובשיתוף עם פדרציות ספורט שונות של איחוד האמירויות הערביות.

הפועל חיפה

תזכורת למה שפרסמנו בתאריך 17/09/2015

הנשרים דובאי והפועל חיפה נרתמים למען הפליטים הסורים

קבוצת הכדורסל של דובאי "הנשרים דובאי", נענתה להצעת הפועל חיפה לקיים משחק ידידות בין הקבוצות. במטרה להגביר מודעות בינלאומית למציאת פתרון לבעיית הפליטים הסורים.

ישראל ודובאי נפגשות למשחק היסטורי על הפרקט, קבוצות הכדורסל הפועל חיפה והנשרים דובאי, ייפגשו למשחק כדורסל להגברת מודעות עולמית לטיפול בפליטים סורים.

כדי להתגבר על האיסור של כניסת ישראלים לאיחוד האמירויות וההיפך, הפועל חיפה פועלים לקבלת אשרת כניסה לדובאי לטובת המטרה החשובה. במקביל הקבוצות נערכות למקרה שבקשתם לא תיענה בחיוב והחלו לאתר מגרשים שיוכל לארח את המשחק בירדן, טורקיה או כל מדינה שלישית שתתמוך ביוזמה.

מהנהלת הפועל חיפה נמסר: "היוזמה יכולה להראות לעולם כיצד המזרח התיכון מתגייס מקצה לקצה לטובת מטרה חשובה. במיוחד שמדובר בשיתוף פעולה בין מדינות שאינן מנהלות קשרים דיפלומטיים שוטפים".

"המהלך יוכל להגביר את המודעות העולמית למצוקת הפליטים ולהגיע לתודעה של אנשים רבים. הסיוע לאזרחי סוריה חשוב לנו מאחר ועירינו חיפה היא עיר מעורבת, המהווה דוגמה לדו קיום בין יהודים וערבים. אנו עיר של כל הדתות וכך כחיפאים גדלנו והתחנכנו".

הנשרים דובאי מסרו שקבוצתם נוהגת לשתף פעולה לטובת מטרות חברתיות. הקבוצה תתפנה למשחק התנדבותי רק באמצע חודש אוקטובר ויש לנצל את הזמן כדי לתאם מיקום.

הפועל חיפה ונשרים דובאי

קרדיט לתמונה הפועל חיפה - יובל רוסמן
תמונת הנשרים דובאי – מתוך הפייסבוק Eagles DUBAI Basketball Team

תגובות

מומלצים