עיצוב הבית באמצעות בטון מוחלק

בטון הוא אחד מחומרי הבנייה היעילים והאיכותיים ביותר, בשנים האחרונות ניתן לראות כי הבטון זוכה למקום של כבוד והערכה בקרב אדריכלים ומעצבי פנים.

15.10.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עיצוב הבית באמצעות בטון מוחלק

הבטון החשוף והמוחלק נחשב לטרנד החדש והמלהיב ביותר בעולם עיצוב הבית, ובבתים רבים בארץ ובעולם נעשה שימוש בחומר הבנייה הירוק והידידותי לסביבה. ניתן לעצב את הבית באמצעות בטון חשוף וחלק כחיפוי לקירות, לריצוף חלק ועמיד, לבניית שולחנות, ספריות ורהיטים שונים, למדרגות, לכיורים ועוד. הבטון חזק ועמיד לכן מהווה השקעה בטוחה ומשתלמת לאורך שנים ארוכות, והוא תורם למראה התעשייתי הנחשב לדומיננטי, אהוב ואופנתי.

מגוון רחב של עיצובים

ניתן לשלב את הבטון החשוף והמוחלק בכל חללי הבית, בפנים ובחוץ. עמידותו של החומר ורמת הגימור הגבוהה מבטיחים ללקוח שקט נפשי ועמידות גבוהה בפני נזקים, סדקים והצטברות כתמים. את משטחי הבטון, לרבות ריצוף וחיפויי קירות, ניתן לנקות בקלות וביעילות באמצעות חומרי ניקיון רגילים. כדאי לדעת כי יש מאות גוונים של בטון מהם ניתן לבחור, ואפשר להזמין רמות גימור שונות בהתאם לצרכי ודרישות העיצוב. בנוסף, ניתן לשלב בין גוונים שונים על מנת ליצור אווירה ייחודית ומראה הרמוני מושלם בבית. כך לדוגמה ניתן לבחור חיפוי בטון מוחלק לקירות הסלון בגוונים בהירים או בגוון ססגוני ועז, יחד עם רצפת בטון חלקה בגוון אפור ליצירת ניגודיות מרהיבה ומקורית, ולמראה הרמוני יפהפה וייחודי.

מראה אופנתי המושך את העין

עיצוב הבית באמצעות בטון חשוף ומוחלק נחשב לאופנתי ועכשווי. ניתן לבחור גוונים שונים לחללי הבית על מנת לקבל מראה מרשים ויוצא דופן. את הבטון ניתן ליישם בקלות ובמהירות על רצפה קיימת, על קירות הבית, לרבות קירות גבס, ועל גבי תשתיות ומשטחים נוספים. לרוב, נהוג למרוח בטון בעובי 2-3 מ"מ ולאחר יישום החומר יש למרוח סילר למניעת שחיקת הבטון ולמניעת ספיגת נוזלים והיווצרות כתמים. כדאי לדעת כי ניתן ליישם את הבטון בקלות ובעלות נמוכה בהשוואה לשיטות בנייה אחרות, ולכן ישנו גם שיקול כלכלי כדאי לבחירת אופציה זו.

לאחר יישום הבטון מתקבל מראה חלק ואחיד של הרצפה או חיפוי הקירות, בהתאם לגוון הרצוי שנבחר מראש. ראוי לציין כי חברה מקצועית בתחום מסוגלת לספק פתרונות מתקדמים וחדשניים כמו שילוב קוורץ בבטון לקבלת מראה אלגנטי ויוקרתי, חיפוי בטון במגוון דוגמאות וטקסטורות ליצירת מראה מרשים ויוקרתי ועוד. המראה הסופי מושך את העין ומספק אווירה מיוחדת ומראה מרהיב ואלגנטי ממנו נהנים לאורך זמן.

שימוש פנים וחוץ

כדאי לדעת כי בטון מוחלק מתאים למגוון שימושים בתוך הבית ומחוצה לו, את הבטון ניתן ליישם על משטחים קיימים או כבסיס לבניית רהיטים ואלמנטים שונים לשימוש פנים או חוץ. ניתן לחפות משטחים רטובים עם רמת גימור גסה למניעת החלקה (חיפוי בטון במרקם גס מסביב לבריכה), ואפשר לבחור מתוך שלל דוגמאות על מנת ליצור משטחים מרהיבים ביופיים, בהתאם לתוכנית מעצב הפנים והטעם האישי. 

לקריאה בנושא שימוש בחיפוי בטון אדריכלי לעיצוב הבית כנסו לפה
חיפוי

תגובות

מומלצים