תלמידי יסודי דליה טועמים אולפן

רגע אחרי שסיימו בחירת יו"ר מועצת התלמידים, שהתוצאות עוד לא ידועות, מגיעים תלמידי יסודי א' דליה, לאולפן רדיו חיפה ומקבלים את ליאור בשירה ליום ההולדת, התלמידים לקחו חלק מתוך פרויקט שמוביל ועד ההורים הישובי.

21.10.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תלמידי יסודי דליה טועמים אולפן

החוויה הלא נשכחת בקרב תלמידים שמבקרים באולפן בשידור חי וחלקם שותפים לשידור, בתי ספר יסודיים בדליה כבר ביקרו באולפנים ומרגישים בני בית באולפני הרדיו של חיפה, הם באים מפרויקט שמוביל רביע חלבי יו"ר ועד ישובי.

התלמידים התקבלו ע"י קרין קביטה אחת השדריות הותיקות שנותנת דוגמא אישית למבקרים, איך היא פרצה דרך בשידורי הרדיו ובאולפן בכלל, התלמידים היו קשובים ושאלו את קרין הרבה שאלות.

המחנך רשיד חמאדה שליווה את התלמידים לא חסך מרצונו לתת לתלמידים יותר זמן להרגיש את האולפן ולדבר, אבל בסך הכל הוא היה בסופו של דבר מרוצה מכל האווירה וקבלת הפנים המיוחדת של צוות הרדיו.

עם כניסת התלמידים לאולפן, נכנסו איתם צוות בכיר של הרדיו לחגוג יום הולדת לליאור זינו שמאוד התרגש מהמעמד וההפתעה.

לדבר עם התלמידים רז עיסמי וערין ביראני שהתמודדו לתפקיד יו"ר מועצת התלמידים ומחכים בקוצר רוח לתוצאות ובעיקר משתפים אותנו בדברים שעברו בשבוע בחירות ובאולפן.

בית ספר יסודי א' דליה, אחד מבתי הספר המוצלחים בדאלית אל כרמל בשנים האחרונות.

תלמידי יסודי א דליה

יש לציין מניסיון והקשבה לתלמידים של דלית אל כרמל, בשנים האחרונות חל שיפור רציני ביותר בשליטה ובדיבור בשפה העברית, כולל הבעת הדברים ואת זה אתם תחליטו, הכל בסרטון.

 

{YouTubeVideo id=hfxvnIsarac}

תגובות

מומלצים