תלמידי אלאשראק נהנים מתרומת עמותת דרוז לנד

חברי עמותת דרוז לנד השיח'ים הגיעו לחנוך את התרומה הענקית שתרמו ליסודי ולחט"ב דתי אלאשראק, השיח'ים התקבלו ע"י יו"ר ועד בית הספר, חברי הועד ומנהלות בית הספר, התרומה נאמדת בסכום מעל 100 אלף ₪.

22.10.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תלמידי אלאשראק נהנים מתרומת עמותת דרוז לנד

זה התחיל רק לפני חודש יוזמה מבורכת של עמותת דרוז לנד שהגיעו כדי לתרום לבית ספר דתי אלאשרק ובתוך חודש ממשים את ההבטחה בנית סככה ביסודי בעלות מעל 55 אלף ₪.

תרומת מחשבים מקרנים וציוד נלוויה לחט"ב דתי אלאשרק בשני בתי הספר נהנים ויכולים בזכות התרומה של העמותה להנות ולהתיעל עוד ועוד.

פאיז אבו רעד, חוסאם קבלאן, עלי ת'אבת וצוות של אנשים נפלאים, שאוספים כסף, כדי לפתח את הכפר הדרוזי, לתמוך ולסייע לכל מי שצריך, העשייה של העמותה מגיעה לבית ספר דתי אלאשראק בתרומה ענקית

חברי הועד של בתי הספר ואאל סקר, יוסף חלבי, רביע נסר אלדין , עיסמי עיסמי ועוד הודו לחברי העמותה על תרומתם החשובה.

 

דרוז לנד

תזכורת לדברים שאמרו לנו בביקור הראשון בתאריך 2-9-2015 עמותת דרוז לנד בכל פינה בכפרים הדרוזים

פאיז אבו רעד, חוסאם קבלאן, עלי ת'אבת וצוות של אנשים נפלאים, שאוספים כסף, כדי לפתח את הכפר הדרוזי, לתמוך ולסייע לכל מי שצריך, העשייה של העמותה מגיעה לבית ספר דתי אלאשראק בתרומה ענקית

עמותת דרוז לנד הוקמה ע"י שיך פאיז אבו רעד, שקיבל אות המתנדב של נשיא המדינה, בעמותה חברים מכל הכפרים הדרוזים, והמטרה היא הנתינה בחברה, לתמוך, לסייע ולהנחיל בקרב הצעירים את הנתינה.

פאיז אבו רעד: "את העמותה ייסדנו לפני שנתיים על בסיס התנדבותי, אנשים שבאו לתרום ולתת את חלקם, יש לנו אג'נדה יעדים ופרויקטים, ומיישמים, העמותה מורכבת מחילוניים ודתיים, מסתדרים טוב, יש כבוד הדדי וזה מודל לחיקוי".

חוסאם קבלאן: "אני חבר בעמותה יחד עם נציגים מכלל הכפרים במטרה לקדם נושאים במישור העדה, תמיכה כלכלית וחינוכית ציבורית ואישית, העמותה החליטה לטובת תמיכה בחינוך, לבצע שני פרויקטים באלאשראק, סככה, מחשב ומקרן לכל כיתת לימוד בבית הספר".

"בשנה שעברה ביצענו תמיכה בבית ספר בשפרעם, בתמורה התלמידים נתנו שעות התנדבות בקהילה, בנוסף יצרנו ערכות לימוד, 1200 ערכות לימוד, מה שאנחנו עושים זה לגייס תורמים על בסיס 20 ש"ח בחודש ואת הכסף משקיעים במטרות בחברה, אני מודה לכל התורמים ושירבו אנשים כאלה בעדה".

עלי ת'אבת: "מה שדחף אותנו להקים את העמותה זה שאנחנו רואים שיש עמותות רבות ואין מעש, אנחנו רוצים לעשות ולקדם, אוהבים את הנתינה וזה מה שמייחד, אנחנו מצליחים לקדם דברים, ורוצים לדחוף את העדה בכל המישורים בכל מקום שצריך"

"כעמותה אנו תומכים בבית חם לתמיכה בנערות בסיכון, ובעוד פרויקטים בכל הכפרים, אני רוצה להזמין עמיתים מכל הכפרים, לבוא לעזור לנו ותודות לתורמים".

עמותת דרוזלנד

התוכנית בחסות: אלבסאתין סנטר, בהנהלת סאיד חלבי, מבצעי ענק על : מוצרי כתר, ריהוט, מזון לבעלי חיים ועוד, בואו תנצלו את המבצעים. אלבסאתין סנטר, מרכז דאלית אל כרמל, טל: 048393899 , 0525301050

 לכל הדברים בסרטון

 {YouTubeVideo id=J59yLsqVhlo}

תגובות

מומלצים