"אני דרוזית נאמנה ולא בוגדת במולדת"

אני מעלה את סיפורי הקשה והמדאיג מאוד, בחורות דרוזיות במקום העבודה שלהן, ולמשל אני במקום עבודתי בכפר, אותה עובדת שבאה להתפרנס כאן, מלכלכת ומכנה את הבחורות הדרוזיות "נשים של בוגדים".

27.10.2015 מאת: עביר
"אני דרוזית נאמנה ולא בוגדת במולדת"

המצב הביטחוני שהפך אותנו למטרה זמינה להתעללות ולפגיעה מילולית, בגלל מה שנקרא אנתפאדת אלאקצה, מה זה קשור אלינו ולמה אנחנו בתוך הקלחת הזו?.

אני עובדת במקום גדול בדאלית אל כרמל, עם עובדות אחרות מכל מיני עדות, מעולם מאז שהתחלתי לעבוד לא נתקלנו בקיצוניות כזו ושנאה שיוצאת דרך כל אברי הגוף של מספר עובדות.

בחורה אחת שמגיעה להתפרנס אצלנו רואה בנו בוגדים ורואה בנו אויבים וכל זה לא מספיק לה, גם זורקת מילים "אתם הדרוזים בוגדים במולדת הערבית ואתם תסבלו כאשר הערבים יכבשו כאן" ומילים שאין להם כל כיוון טוב, חלק מהבנות שלנו לא שותקות ומגיבות באותה שפה.

הבעיות האלה מיותרות, אבל חשוב מאוד להבין שאנחנו הדרוזיות סובלות מכל הצדדים, מדוע זה כך?, כי אנחנו יותר מדי מתחשבות באנשים ובסביבה, אבל בפועל זה לא כך, אנחנו גם יודעות להגיב בצורה גסה.

כל מה שקורה זה בגלל אותן דרוזיות שעובדות במשרות בכירות, בכל מיני לשכות ומשרדים, ויוצאות בגלוי נגד המדינה והחיילים והשוטרים ואין מי שיעצור בעדם, זה מעודד כל מיני זרות לתקוף וללכלך עלינו כרצונם.

אתם תחליטו מה צריך לעשות, כאשר אישיות בכירה מגיעה למשטרה לשחרר אישה ונער שהביעו שברצונם לעשות פיגוע ביהודים.

אנחנו כאלה אנשים טובים ורוצים לעזור ובמקביל ישנם אותם אנשים שלא רוצים לראות אותנו פה.

תפוחי אדמה

תגובות

4. وحده לפני 8 שנים
ههه
3. موحد לפני 8 שנים
ألواحه
2. דרוזי צפוני לפני 8 שנים
דרוזית נאמנה
1. דרוזית מדליה לפני 8 שנים
אוי ואבוי לנו אם נבגוד במולדת שלנו

מומלצים