דלתות גלילה לתעשייה למיגון מושלם של העסק

בשנים האחרונות גובר גל הפשיעה בארץ ונתוני המשטרה מראים כי ישנה עלייה משמעותית במספר עבירות הרכוש. גניבות רכב ופריצה לעסקים מהווים חלק גדול מכלל עבירות הרכוש בארץ, לכן אין זה פלא כי עסקים חייבים למגן עצמם ולהגן על הרכוש, הסחורה והציוד שבבעלותם.

12.11.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
דלתות גלילה לתעשייה למיגון מושלם של העסק

גם חברות הביטוח מודעות לעלייה במקרי עבירות הרכוש ממפעלי תעשייה ומעסקים, לכן הן מציבות תנאים מוקדמים לרכישת פוליסת ביטוח לעסקים, ובמקרים מסוימים הן דורשות התקנת פתרונות מיגון כמו דלתות ושערי גלילה, סורגים, חיבור למוקד חברת אבטחה ועוד.

במידה ויש לכם עסק או מפעל השוכן במקום מועד לפורענות ולפריצות, מומלץ להתקין פתרונות מיגון יעילים ואפקטיביים שיסייעו לכם לשמור על רכושכם, רכבכם ועל הציוד והסחורה בעסק. באמצעות התקנת דלתות גלילה לתעשייה תוכלו למנוע מקרי פריצה רבים וליהנות משקט נפשי ומהגנה יעילה על רכושכם. את הדלתות מתכננים בהתאם לגודל הפתח ועל פי דרישותיו הייחודיות של הלקוח מבחינת אסתטיקה, נוחות, בידוד, פיקוד, תפעול ובטיחות.

שימוש בחומרים מאיכות גבוהה

כאשר אתם מתכננים לרכוש דלתות גלילה לתעשייה עליכם לבחור בקפידה את החברה ממנה אתם מזמינים. חברה מקצועית המתמחה בתכנון וייצור דלתות, שערי ותריסי גלילה מקפידה על שימוש בחומרי מאיכות גבוהה בלבד, ובייצור פתרונות המיגון המתקדמים בהתאמה מלאה לתקנים המחייבים בתחום. עליכם לזכור כי דלת נגללת חשופה לפגעי מזג האוויר כמו גשם, רוח וקרני שמש, וכמו כן היא חשופה לאבק, לכלוך, שמנים הנישאים באוויר ולמפגעים נוספים. לפיכך, יש להקפיד על רכישת דלת עמידה מחומרים איכותיים בלבד כגון שלבי אלומיניום, מסילות ופרופילים מחוזקים מאלומיניום, מיסבים חזקים, מנגנון חשמלי יעיל ואיכותי וכו'. כך, תיהנו מדלת נגללת הפועלת ללא תקלות לאורך זמן, ולמעט ניקיון שוטף אינה דורשת תחזוקה.

עמידות גבוהה והגנה מפני פורצים

בעלי עסקים ומפעלים בכל הארץ שסבלו מניסיונות פריצה ומגניבות רבות, אשר התקינו דלתות גלילה לתעשייה, מדווחים כי פתרון זה נמצא כיעיל ביותר בפני פורצים. הדלת מיוצרת לרוב משלבי אלומיניום הנסגרים זה בזה ומקשים על הפורץ לחדור לבית העסק על מנת לגנוב ציוד וסחורה. דלת נגללת מהווה פתרון גם לצרכי המיתוג של העסק, ניתן לצבוע את הדלת במבחר גוונים ולהתאים את הדלת לחזית המבנה כדי ליהנות ממראה אסתטי מרשים וייחודי. במידת הצורך ניתן לשלב בין שלבי אלומיניום לשלבים מחוררים או שקופים.

כאמור, יש לרכוש את הדלת מחברה מקצועית ומובילה בתחום כדי ליהנות מפתרון מתקדם ומהגנה מלאה על הרכוש הסחורה והמטענים, ועל מנת לקבל שירות ומענה מהיר לכל תקלה או בעיה.

כדאי לדעת כי דלת גלילה נוחה לתפעול וניתן לרכוש אותה עם מנגנון פתיחה ידני או על ידי שלט, ניתן להתקין גם מנגנון פיקוד סלולרי או מנגנון עם כרטיס קרבה. במידת הצורך ניתן להוסיף למנגנון הפיקוד גם מעצור חירום וידית לפתיחה ידנית כאשר יש הפסקת חשמל.   
למידע נוסף בנושא דלתות גלילה היכנסו לאתר http://intermetal.co.il/he/roll-up-doors

 

דלתות גלילה

תגובות

מומלצים