ד"ר מאלק כובש את העולם החרדי

סיפור הצלחה של רופא שיניים שמגיע מדליה לירושלים, הביא אותנו להגיע להיות כמה שיותר קרובים לרופא, דרוזים זה לא רק ביטחון, ד"ר מאלק קורא לכל בעלי המקצוע, שלא לשבת בכפר, אלא להתמקצע ולצאת החוצה.

12.11.2015 מאת: חסין חלבי, סמיר חלבי
ד"ר מאלק כובש את העולם החרדי

ד"ר מאלק נסראלדין, בראיון על הקשר המיוחד וההדוק עם המטופלים והחברה החרדית בתוכה הוא עובד, "הם מחפשים רופא טוב ואנחנו מקבלים אותם יפה ומדברים אתם בגובה העיניים".

ד"ר מאלק נמצא בקשר מעולה עם האנשים ועם חברי צוות המרפאה, וזוכה לשבחים מכל עבר, על המקצועיות והניסיון שלו כרופא שיניים, ועל היחס הטוב והמכובד שהוא משאיר על מטופליו.

איתמר כהן שמטופל במרפאת שלו ע"י ד"ר מאלק, מאוד מרוצה מהתקדמות הטיפול שכבר רואים תוצאות טובות, איתמר משבח את ד"ר מאלק והמרפאה שהרבה אנשים ממליצים עליה, "פה זה המקום מספר אחד גם בשירות גם באנשים הטובים וגם בהכי מומחים".

אולי מור הבעלים של המרפאה, רצה להעביר מסר למגזר היהודי שמכיר את הדרוזים רק כשמדברים על נושאי ביטחון, "חשוב שידעו שיש במגזר הדרוזי המון דברים חוץ מביטחון, יש רופאים, יש מורים ומורות, אקדמאיים, הבית ספר שלקח מספר אחד בבגרויות הוא מבית ג'אן, אני צופה שבעתיד הקרוב הדרוזים יובילו בכל התחומים חוץ מביטחון".

"בנוסף ליישור השיניים וטיפולי השורש שמאלק עושה, הוא גם עושה עקירות כירורגיות מסובכות, כשיש צורך בניתוחים מסובכים אנחנו מפנים רק אליו, סומכים עליו".

שימי אזולאי סגן מנהל מרפאת השיניים שלו, מסביר על המרפאה: "עובדים על איכות ושירות, לכן בוחרים ברופא איכותי שנותן עבודה מכל הלב, ד"ר מאלק השתלב במרפאה בצורה מדהימה והיום אנחנו לא מוותרים עליו, הקהל החרדי התאהב בד"ר מאלק".

שירה בלום אחראית סייעות: "הוא איש מעולה וחביב עם יחסי אנוש מעולים, רופא ואדם מדהים, יציב ואמין ובעל אישיות מדהימה, אנחנו מרגישים שאין שום הבדל למרות שהוא מגיע ממגזר אחר".

אוריה אבישי הסייעת של ד"ר מאלק, מביעה הערכה לד"ר מאלק שמביא תוצאות נפלאות של קוסם, מאוד מוכשר ומשקיע בפציינט, "נהנית לעבוד איתו, מאלק שומר על אישיות מיוחדת, עם המון ידע בתרבות הישראלית הוא נותן הרבה כבוד ומחזירים לו אהבה".

ד"ר מאלק: "תוך שנה וחודשיים צברתי 300 לקוחות, האוכלוסייה מאוד נוחה ולא מקטרת ומקבלת אותי בתור דרוזי הכי טוב".

ד"ר מאלק קורא לכל בעלי המקצוע, שלא לשבת בכפר, אלא להתמקצע ולצאת החוצה לערים ולהתפתח, "אנחנו יכולים לפרוץ דלתות והשמים הם הגבול".

 

{YouTubeVideo id=X9Vskxo_TW4}

ד"ר מאלק

תגובות

11. נסרדיני לפני 8 שנים
בהצלחה ד"ר
10. עספאנייה לפני 8 שנים
יישר כוח
9. חלבי לפני 8 שנים
תכבוש יא מאלק מגיע לך
8. יוסף לפני 8 שנים
מאלק רופא מעולה
7. בן משפחה לפני 8 שנים
בהצלחה איש יקר
6. בעל מקצוע לפני 8 שנים
העולם לא נסגר בכפר
5. מהעיר שלך לפני 8 שנים
בחור מקצועי ובעיקר אינושי
4. אנונימית לפני 8 שנים
כל הכבוד
3. צפונית לפני 8 שנים
אפשר רק להתגאות
2. אמיר לפני 8 שנים
כל הכבוד
1. מכיר לפני 8 שנים
מרגש ביותר

מומלצים