לבחור את מדפסת הלייזר הטובה ביותר!

מדפסת היא מכשיר שימושי ויעיל מאוד עבור עבודה משרדית בכל משרד באשר הוא. לכן, משרדים רבים מחפשים את המדפסת היעילה והייחודית ביותר, בכדי להפוך את העבודה לעבודה  טובה יותר ובכדי לייעל את תפוקת העבודה ולהפוך אותה למשמעותית יותר.

29.11.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לבחור את מדפסת הלייזר הטובה ביותר!

מהי מדפסת לייזר?

מדפסת לייזר היא מדפסת הנקראת גם מדפסת LED, המדפסת מבצעת את פעולת ההדפסה בעזרת קרן לייזר. כאשר שולחים מסמך להדפסה אל מדפסת לייזר המדפסת אוגרת בזיכרונה את התמונה הנשלחת לה, היא ממירה את התמונה לרצף של פיקסלים ושומרת בזיכרון את המידע לגבי איזה  נקודות צריכות להיות מושחרות  על הדף ואיזה לא. את המידע הנוכחי שולחת המדפסת אל קרן הלייזר אשר מבצעת את הפעולה על תוף מיוחד. לאחר מכן התוף המיוחד שבמדפסת יוצר מגע עם מערכת הטונר, כלומר עם הדיו עצמו. הדיו נמשך אל מה שנטען על התוף באמצעות הקרן לייזר. הפעולה מתבצעת מכיוון שהחומר הוא פוטו מוליך והדיו טעון בחשמל סטטי. באמצעות פעולה זאת הטונר טוען את הצורה שתתבטא על הדף. בסופו של התהליך כאשר הנייר נכנס אל המדפסת, הטונר נצמד אל הנייר באמצעות משיכה אלקטרוסטאטית, הנייר עובר בתנור מיוחד אשר החום בו מתיך את התונר אל הדף ולמעשה מקבע אותו בדף. וכך נוצרת פעולת ההדפסה.

יתרונותיה של מדפסת הלייזר

אף על פי שהפעולה נשמעת מסובכת, הרי שמדפסת הלייזר מבצעת אותה בקלות וביעילות. קרן הלייזר מאוד מדויקת ולכן ההדפסות במדפסת הלייזר מאוד מדויקות, נקיות ואיכותיות. מדפסת לייזר יעילה מאוד בעיקר בהדפסה בכמויות גדולות, מכיוון שהיא מדפיסה באופן מדויק, היא חוסכת כסף רב בטווח הרחוק מכיוון שמעולם לא יתכן מצב של פקשוש כלשהו בהדפסות. כאשר מדובר בהדפסות רבות, דיוק ומחסור בטעויות הדפסה, חוסכות כסף רב. בניגוד למדפסת המבצעת את עבודת ההדפסה בעזרת הזרקת דיו, אשר בה קצב העבודה איטי יותר ויש לחדש את הדיו ולנקות את המיכל כל פעם מחדש, מדפסת הלייזר היא מהירה, איכותית, מבצעת עבודה נקייה ביותר, משוכללת ומתקדמת.

על מה כדאי לשים דגש כאשר רוצים לרכוש מדפסת לייזר?

יש לשים דגש על חברה אשר תציע לכם מדפסת לייזר איכותית בעל יכולת הדפסה מהירה ויעילה, עם אחראיות יצרן. כך שתוכלו לדעת שבכל מקרה של תקלה או בעיה יש לכם לאן לפנות. יש לשים דגש על בית עסק אשר מציע שירות ותמיכה בכל מקרה של בעיה כלשהי. אם אתם מחפשים את המקום הטוב ביותר לרכוש ממנו מדפסת לייזר, הכירו את לייזר ליין. לייזר ליין הם החברה הטובה ביותר, אשר תמכור לכם מדפסת לייזר אמינה, איכותית, מהירה ויעילה. כמו כן, בכל מקרה של בעיה או תקלה תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם בשמחה.

מדפסת לייזר איכותית, עם אחראיות קונים רק אצל "לייזר ליין"!

מדפסת

תגובות

מומלצים