זעקתה של האימא סימה לבני נוער

רגע בו לוקחים את הזיכרון של ספואן טריף ז"ל לקבוצה בה נשארו חבריו והוא איננו, ההורים ומשפחתו זועקים די מספיק, שהאחראים יקחו את הנושא לידיים ובואו ביחד נמנע את המקרה הבא, עם החברים של ספואן במגרש נוער הפועל דליה.

19.12.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
זעקתה של האימא סימה לבני נוער

ספואן טריף ז"ל עוד קורבן של המערכת, שלא זיהתה את הנולד ולא ידעה לטפל במקרה לפני שיקרה, ספואן ואחרים רבים מבני הנוער שהחליטו לסיים את החיים שלהם בדרך לא דרך, משאירים חלל שקשה לתאר אותו, עד כמה הוא מסובך וקשה למשפחות ולחברים שאיבדו את היקר להם.

היום שספא חלבי בנו עלאא, רדואן נטור, ואיל חלבי ואחרים, מחליטים לקחת את זכרו של ספואן ולכבד את תרומת המשפחה לנוער הפועל דליה ממחוז יזרעאל, בטקס מיוחד בהשתתפות משפחתו של סופאן ז"ל שמביטה לבני הנוער שחיים.

סימה טריף אימו של ספואן ז"ל, הודתה לנוכחים, סימה מסתכלת על בני הנוער ומבקשת מהם לא ללכת בדרכו של ספואן ז"ל "יש מי שאוהב אתכם ומחכה לכם בבית".

חברו של ספואן, איאן חמאדה מדבר על ספואן השחקן הטוב שהיה ועכשיו איננו ועל ההמשך והקשר שימשיך לעד עם משפחתו של ספואן ובמיוחד עם האבא מורסי.

נוער הפועל דליה

עלאא חלבי מאמן קבוצת הנוער, רואה בהם הצלחה לדורות הבאים ובעיקר במה לנוער שיש להם מסגרת טובה וחמה.

רדואן נטור, הבעלים של מועדון הפועל דליה, כל כך מתרגש עד דמעות, אבל רואה במעמד הזכרון חובה לעמוד כדי לעודד את המשפחה להמשיך קדימה.

אונסי טריף, דודו של ספואן ז"ל, רוצה לראות יותר נחישות וטיפול מסיבי בבני נוער ולא לחכות לאירוע חריג ואז להתחיל לדבר ומעבר לזה לא לעשות כלום.

חבר המועצה עאמר חסיסי, כמחזיק תיק הנוער, רואה במעמד כזה הדרכה ומסר לאחרים ושהם במועצה עושים הכל כדי לא לראות מקרים דומים בעתיד.

 

לכל הדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=mU35AKZI2Go}

תגובות

9. תושב מודאג לפני 8 שנים
הפתרון הנדרש הוא
8. אמא לילד לפני 8 שנים
הנוער שלנו השתגיע
7. בחורה לפני 8 שנים
כן לעשות הכל לעצור את המקרה הבא
6. אני לפני 8 שנים
מזועזע מהמועצה
5. איש איש לפני 8 שנים
כואב הלב
4. כואב לפני 8 שנים
למשפחת טריף היקרה שלא תדעו עוד צער
3. דאליה לפני 8 שנים
.
2. דאהש נסר לפני 8 שנים
יהיה זכרו ברוך
1. נוער דליה לפני 8 שנים
למשפחת טריף היקרה

מומלצים