זוכרים את שבלי והבה הפועל חיפה ודליה

הקבוצות האדומות של הפועל חיפה והפועל דליה עלו על המגרש למשחק ידידות בנוכחות המשפחה, לתת כבוד לאב הספורט המנוח שבלי והבה שהשנה נפרד מאיתנו, מנכ"ל הפועל יורם ארנשטיין ובכירים במחוז הגיעו לכבד את המעמד.

22.12.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
זוכרים את שבלי והבה הפועל חיפה ודליה

שבלי והבה ז"ל היה האיש המחובר ביותר למגרשים, החזיק את הפועל דליה במשך שנים, הרבה דורות גדלו במועדון האדום, בנוסף שבלי התקדם לדרגות בכירות במרכז הפועל ובהסתדרות.

משחק לזכרו של שבלי ז"ל שארגנו החברים ממחוז חיפה, משחק לזכרו של שבלי, התקיים במגרש העירוני בדליה, בין שתי הקבוצות הפועל דלית אל כרמל ומספר שחקנים תושבי דליה שלא משחקים בהפועל, נגד קבוצת הפועל חיפה.

הבנים, האחים והמשפחה של שבלי ז"ל, יחד עם הנהלת קבוצת הפועל דליה ובהשתתפות נציגי המועצה המקומית דליה ומנכ"ל הפועל יורם ארנשטיין ויו"ר ההסתדרות במחוז חיפה רפי מסט, יו"ר הפועל במרחב חיפה יעקב גוטמכר.

המשתתפים רואים במשחק ובמפגש חשיבות רבה לזכרו של אדם שממשיך ללוות אותנו, גם היום, בתמונות, בשיחות ובקרב בני ביתו ומשפחתו.

אין ספק שעבודתו של שבלי בערוצים השונים סייעה לספורט ובמיוחד לבני נוער וילדים, שהשתלבו בכל ענפי הספורט וחלקם פרץ דרך בענף.

הבן רוזן הודה לנוכחים ולחברים האורחים ובמיוחד לשחקני הפועל חיפה ודליה וחידד את בקשת המשפחה להנציח את זכרו של שבלי ז"ל בהמשך דרך הספורט.

סוכם להקים קרן מלגות על שמו של שבלי והבה ז"ל, שתתמוך בסטודנטים ובספורטאים, שהכסף יגיע מתרומות בעיקר ולחלק אותו בכל שנה ליותר סטודנטים דרוזים.

שבלי ז"ל

חוזרים לארכיון, לכנס מנהלי עמותות ואגודות הספורט של הפועל במגזר הערבי בעראבה ששפך אור חדש שלא הכירו מנהלי האגודות והעמותות.

בכנס דובר על משאבים וכספים רבים שלא מגיעים לרשויות המקומיות בגלל שאין מי שיבקש אותם. השאלה העיקרית: מה קורה אם יו"ר אגודה או עמותה לא מקבל אוזן קושבת ברשות המקומית? איך יהיה ניתן לקדם את הספורט בישוב שלו?, כאשר הפנינו את השאלה לרדואן שבלי ורמי, קיבלנו את התשובה הכואבת.

כאשר מועצה לא מגישה דוחות ולא מבקשת את הכספים, אין מי שרוצה לקדם את הספורט. בכפרים לא מבינים מה משמעות העניין וזה מה שקורה בפועל.

 

לכל הדברים שנאמרו בסרטון.

 

{YouTubeVideo id=u4c0x5epjiU}

תגובות

5. הספורט בלב לפני 8 שנים
עם כל הכבוד אבל.....
4. אברהם לפני 8 שנים
חיפה
3. עיספאוי לפני 8 שנים
שיבלי היה מנהיג שאהב את דליה אבל עזר לכולם
2. כדורגלן לפני 8 שנים
אללה ירחמו לשבלי ויסאבר אהלו
1. محلل سياسي לפני 8 שנים
أمنيح كثير

מומלצים