אני כל כך פגועה והוא ממשיך לפגוע עוד

זה לא שאני לא טובה וחזקה ויפה, לפגוע בו חזרה אני יכולה, אבל אני לא מרשה לעצמי לעשות מה שבן אדם שאמור להיות התומך שלנו פוגע ופוגע בלי רגש ובכל פעם זה משאיר סימן שלא נעלם גם כשרוצים

27.12.2015 מאת: אישה
אני כל כך פגועה והוא ממשיך לפגוע עוד

אני בחורה צעירה ללא ילדים נשואה מזה שנתיים עם בחור מאוד לא קל עם אופי של עור פיל, אדם בלי רגש והתחשבות שלא חושש לפגוע באחר.

זה היה מההתחלה כך, חשבתי שניתן לשנות אותו עם הזמן וטעיתי, הוא עושה דברים שרק אלוהים מבין איך אדם נולד ללא כל רגש, יוצא מהבית לזמן ממושך מבלי להודיע, לא עונה לטלפונים, לא מעניין אותו שום דבר, מעולם לא שאל שאלות מה צריך לאן הולכים ולא מציע כלום, כאילו הוא לא כאן ושייך.

התנהגותו מאוד מציקה לי ולא טובה, החלטתי לגרום לו לקנות והתחלתי עם בחור צעיר לנגד עיניו, דברנו ודברנו, הוא ישב והסתכל, אנשים אתם לא מאמינים, הוא ישב כאילו אין כלום ועם הימים הצעיר חיזק את הקשר עמי, ולו לא הזיז כלום.

החלטתי לדבר עם בעלי ולהגיד לו שזה לא מתאים לי ושאני רוצה מאוד להרגיש שיש לידי גבר, הוא אמר לי שאין לו בעיה בכלל אם אלך עם גבר אחר.

זו פעם ראשונה שאני אוזרת אומץ לספר את מה שקרה לי, חיפשתי תמיכה וגבר לא בובה, כשראיתי שמדובר בגבר קר ולא רגיש שלא מעניין אותו ממני ומהקשר בינינו, החלטתי ללכת עד הסוף ואז גררתי את הצעיר למיטה שלי וכך נמשך הדבר מספר חודשים והוא לא מרגיש כלום, לא שואל מה ולאן הלכתי ולא שום דבר אז עשיתי את הרע מכל.

קבעתי עם הצעיר אצלי בבית בשעה שאני יודעת שזה בא בזמן הגעתו הביתה בכוונה וכשנכנסנו למיטה אז הוא הגיע התיישב במטבח ועבר לסלון ולא שמע שיש רעשים בבית, אני בכוונה הרמתי קול ולו כנראה זה לא הפריע כלל.

אחרי המקרה הזה בקשתי להתגרש, לא מוכנה לחיות בבית עם גבר כזה שמסכים שאשתו תהיה עם אחר ולו לא מפריע כלל, אין את הקנאה והחיבור הזה.

בבקשה אל תשפטו אותי סתם ואם אתם מוכנים לחיות כך אני לא ובשום אופן לא גם אם בגדתי.

תגובות

12. אדהם לפני 8 שנים
לא לעניין
11. חסוני לפני 8 שנים
אישי מש טביעי
10. درزي לפני 8 שנים
رخيصه
9. סיף לפני 8 שנים
מדאיג
8. גבר אמיתי לפני 8 שנים
מלחיץ ברמה
7. גבר שכן יכבטלו לפני 8 שנים
את משועממת
6. السيف القاطع לפני 8 שנים
يا حيف
5. תושב לפני 8 שנים
את מצדיקה את המעשים שלך בהתנהגות של בעלך
4. כרמל לפני 8 שנים
תושבת עוספיה
3. ... לפני 8 שנים
הזוי
2. מבין לפני 8 שנים
לאן הגענו
1. א לפני 8 שנים
דיעה

מומלצים