ממצאים חמורים בדוחות והמאזנים ובהעברות הכספים לקבוצות

מנכ"ל משרד התרבות והספורט, יוסי שרעבי, הציג בפני שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, את ממצאי דו"ח רו"ח עופר אלקלעי לבדיקת הגרעון התקציבי בהתאחדות לכדורגל בין השנים 2008-2013, ממנו עולים ממצאים חמורים בנוגע לניהול התקציבי ורישום הכספים בדוחות והמאזנים ובהעברות הכספים לקבוצות.

30.12.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ממצאים חמורים בדוחות והמאזנים ובהעברות הכספים לקבוצות

כמו כן, עולה מן הדו"ח כשלים במבנה התאגידי של ההתאחדות, הגדרות התפקידים וחלוקת הסמכויות, אשר אינם עולים בקנה אחד עם ממשל תאגידי תקין.

בעקבות הממצאים החמורים, תידרש ההתאחדות לכדורגל להציג בפני משרד התרבות והספורט תכנית לטיפול יסודי וצעדים אופרטיביים לטיפול בכשלים העולים מן הדו"ח.

משרד התרבות והספורט ישקול צעדיו להמשך הטיפול, זאת בהתאם לתוכנית ההתאחדות לכדורגל כל עוד שידובר בצעדים משמעותיים ומהירים כמתחייב.

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב:"הממצאים שעולים מן הדו"ח מדאיגים מאוד ומעלים שאלות קשות בכל הקשור לניהול הכספים בהתאחדות לכדורגל ולניהולו התקין, שוחחתי עם יו"ר ההתאחדות, עופר עיני והודעתי לו כי על אף העובדה שהממצאים שנתגלו בוצעו טרם תקופתו כיו"ר הוא מתבקש להציג למשרד הספורט תוכנית עבודה מעמיקה לטיפול בכשלים, לטובת ההתאחדות ולטובת ענף הכדורגל, אני מאמינה שמוטב שההתאחדות תתקן את הכשלים בעצמה ומאמינה שעופר עיני יבצע זאת היטב, יחד עם זאת, לא אהסס להפעיל את סמכותו של משרד הספורט בנושא באם הדברים לא יתבצעו במקצועיות ובנחישות הנדרשת, הודיתי לעופר עיני על כך שהיה בין הגורמים שדרשו את הבדיקה המעמיקה הזו מיד עם כניסתו לתפקיד, ברצוני להודות למר עופר אלקלעי על הכנת דו"ח יסודי ומקצועי ולמנכ"ל המשרד, מר יוסי שרעבי שריכז את עבודת צוות הבדיקה".

תגובות

מומלצים