האם כל הערבים שונאי ישראל?

ראש הממשלה נתניהו רק עכשיו אחרי אירוע קשה מדבר על יחסי ערבים יהודים, למה נתניהו לא בא בטענות למערכת החינוך של מדינת ישראל שמאפשרת לימודי שנאה ללא פיקוח, מדוע ישראל לא נלחמת בשחיתות ובאלימות בכפרי המיעוטים ועוד.

03.01.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
האם כל הערבים שונאי ישראל?

גם כשממשלה אישרה תוכנית חומש בעלות 15 מליארד ש"ח למזגר המיעוטים בישראל נשמעו כל מני קולות לכאן ולשם, נגד מדיניות ממשלת ישראל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע למקום הרצח ברח' דיזנגוף בת"א, שם קיבל סקירות על התקדמות החקירה משר הבט"פ גלעד ארדן, מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך וממפקד הימ"ר. נתניהו הדליק נר זכרון לזכר הנרצחים ושוחח עם אחד מבעלי המקום.

ראש הממשלה דיבר על הכאב והסבל של המשפחות שאבדו את היקר להם בפיגוע הרצחני הזה, שביצע ערבי ישראלי בלב תל אביב, נגד אזרחים שרק באו לחגוג ולהנות מאווירה שמשית ביום חורפי.

ראש הממשלה שכח לדבר על תוכן הלימוד של מערכת החינוך הישראלית במגזר הערבי שרוב התוכן מתייחס לפלסטין ולא לישראל, ללא כל פיקוח ומניעת מצבים כאלה.

אם בודקים לעומק, רואים שיותר ויותר צעירים עברו לכיוון המסגדים שמוצאים בהם מקלט להם מכל מני סיבות, שבסופו של דבר אותם צעירים הם הפעילים המרכזיים בהפגנות ובמחאות השונות כנגד המדינה ומוסדותיה.

יש לציין את האלימות הגואה בכפרים הערבים ובעיקר בקרב הצעירים, אלימות שהפכה לחלק מהחיים בכפרים.

הנהיגה הפרועה וסיכון חיי אדם ואי ציות לחוקי תנועה, אי ציות לחוקים בשמירה על הסביבה ועוד ועוד.

בנוסף לכל זה השחיתות החוגגת ברשויות המקומיות, כאשר התקציבים המגיעים לא מושקעים איפה שצריך והולכים לפרויקטים אחרים, וכאשר ראשי הרשויות תמיד אוהבים לצייר את עצמם כמסכנים שלא מקבלים תקציבים מהמדינה.

המצב זועק לשמיים ומחייב שינוי במדיניות בטיפול במגזר הערבי.

הכפרים הערבים בישראל ביחס למדינות ערב שמסביב חיים במצב טוב בהרבה ממה שהם מציגים אותו, יש את הביטוח הלאומי שמשלם לכל בעל תעודת זהות כחולה.

כפר ערבי

ראש הממשלה בנימין נתניהו בביקורו במקום הפיגוע בת"א: "אתמול היה כאן רצח מתועב, אכזריות בלתי נתפסת. צעירים שכל חייהם לפניהם, בגיל של הילדים שלי, יושבים לתומם לחגוג יום הולדת והם נרצחים בדם קר. אני מבקש לשלוח תנחומים מקרב לב למשפחות הנרצחים ואיחולי החלמה שלמה ומהירה לפצועים. אנחנו מתפללים לשלומם.

משטרת ישראל והשב"כ פועלים ללא לאות לתפוס את הרוצח. אני קיבלתי עכשיו תדרוך מקיף על כל פעולתם, הם עושים זאת עם מיטב הכוחות והיכולות של זרועות הביטחון של מדינת ישראל. תמונתו של הרוצח פורסמה, יפורסמו גם תמונות נוספות שלו. אנחנו עיבינו כוחות בכל האזורים הרלוונטיים. אני מבקש מהציבור ערנות מרבית.

אני מעריך את הגינויים לפשע שהושמעו בציבור הערבי. אני חייב להגיד שאני מצפה מכל חברי הכנסת הערבים, כולם בלי יוצא מהכלל, לגנות את הרצח, ללא גמגום, ללא צחצוחי לשון. רצח הוא רצח, צריך להוקיעו ולפעול נגדו מכל צד שהוא.

מקרב אזרחי ישראל המוסלמים יש הרבה גורמים שיוצאים נגד האלימות ומשוועים לכך שתהיה אכיפת חוק מלאה ביישובים שלהם. עם זאת כולנו יודעים שיש הסתה פרועה של האיסלאם הקיצוני נגד מדינת ישראל במגזר הערבי. הסתה במסגדים, הסתה במערכות החינוך, הסתה ברשתות החברתיות. אנחנו פועלים בתקיפות נגד ההסתה הזאת, כפי שעשינו כשהוצאנו אל מחוץ לחוק את הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית ואת תנועת ה"מוראביטון". אינני מוכן לקבל שתי מדינות בישראל, מדינת חוק לרוב אזרחיה ומדינה בתוך מדינה לחלק מאזרחיה במובלעות שאין בהן אכיפת חוק. יש בהן הסתה איסלאמיסטית ויש בהן נשק בלתי חוקי למכביר שלעתים תכופות יורים בו באירועים, בחתונות, בשמחות וגם באירועי פשע בלתי פוסקים, העידן הזה הסתיים.

גיבשתי תוכנית עם השר לביטחון פנים ועם מפכ"ל המשטרה, תכנית עם הרבה כסף, הרבה משאבים. אנחנו נגדיל באופן דרמטי את שירותי אכיפת החוק במגזר הערבי. ישראל תאכוף את החוק ואת ריבונותה בכל חלקי המדינה - בגליל, בנגב במשולש, ובכל מקום. נקים תחנות משטרה חדשות, נגייס עוד שוטרים ניכנס לכל היישובים ונדרוש מכולם נאמנות לחוקי המדינה. אי אפשר לומר 'אני ישראלי בזכויות ופלסטיני בחובות'. מי שרוצה להיות ישראלי שיהיה ישראלי עד הסוף, גם בזכויות וגם בחובות, והחובה הראשונה והעליונה היא לציית לחוקי המדינה.

אני רואה בחיוב את ההשתלבות הגוברת בצבא, בשירות האזרחי בכל חיי המדינה של הקהילה הנוצרית, הקהילה הדרוזית, הבדואים בצפון וגם בתוך הקהילה המוסלמית. אני קורא לכל אזרחי ישראל, ובייחוד לאזרחי ישראל המוסלמים ללכת בדרך הזו: דרך של שילוב, דו קיום ושלום ולא בדרך של הסתה, שנאה וקנאות. כולנו אזרחי המדינה, כולנו מחויבים לשמור עליה ועל חוקיה".

תגובות

1. הורים ותלמידים לפני 8 שנים
מקבלים כסף מישראל,,ומייצרים שנאה,,,

מומלצים