אושר תקציב מ.א.מגידו שעומד על 98 מיליון ש"ח

03.01.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אושר תקציב מ.א.מגידו שעומד על 98 מיליון ש"ח

בישיבת מליאת המועצה שנערכה ב  29/12/2015 אושר התקציב  הכולל של המועצה העומד על סך של  98  מיליון שקל.

ראש המועצה איציק חולבסקי פירט בפני חברי  המליאה את ההדגשים  המרכזיים והיעדים העומדים בפני המועצה בשנת 2016. גזברית המועצה  רו"ח מיכל כהן פירטה את התפלגות מקורות ההכנסות במועצה הצפויות ב 2016 ובהן כ 40 מיליון שקל ממשרדי הממשלה, כ  34 מיליון שקל.

מגביית ארנונה ו 24 מיליון שקל מהכנסות עצמיות ואחרות, תקציב המועצה ב 2016 משקף את ההדגשים המרכזיים של המועצה, תוספת משמעותית לתקציב החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי ותוספת משמעותית ליישובים.

היעדים המרכזיים אותם המועצה תקדם בשנת התקציב 2016 , קידום פרויקטים משותפים עם מועצה מקומית מעלה עירון, קידום פיתוח כלכלי במרחב המועצה בהובלת החברה הכלכלית, כולל צומת אליקים, מתחם המועצה ואתרים נוספים במרחב, תחילת הקמת המפעלים שרכשו שטחים בשלב הראשון בפארק מבוא כרמל.

קידום משמעותי של ניהול השטחים הפתוחים במועצה, המשך הטמעת המרחב הביוספרי, ביצוע שיפוץ ושדרוג מרכז התרבות האזורי במועצה.
ייצוב ושדרוג מערך גיוס המשאבים במועצה.

בתחום החינוך יישום מסקנות תהליך החינוך הבלתי פורמלי וסיום דיון וקבלת החלטות על מיקום בי"ס יסודי רביעי. המשך הפעילות החיונית של "מרכז מענה " במבנה ששופץ ושודרג.

ביצוע קווי שופכין והקולחין שישלימו את פרויקט מט"ש מבוא כרמל.

יישום מהלך הבדיקה של "גיל הזהב"  ותנופה מחודשת בפרויקט מחזור האשפה.

מ.א.מגידו

מאבק על הכנסת הכבישים 66 ו672 לתכנית החומש, מאבק נגד הקמת שדה תעופה בינלאומי בעמק יזרעאל ומאבק לקידום מפעל ההשבה לרמת מנשה תקציב הפיתוח החמש שנתי של המועצה עומד על 65 מיליון שקל.

התקציב המאוזן של המועצה משקף את התחומים הרבים בהם המועצה משקיעה בכל תחומי החיים. המועצה שומרת על איזון תקציבי לאורך כל השנים. מידי שנה  מקבלת  את פרס מנהל תקין של משרד הפנים.

מיכל כהן גזברית המועצה: " תקציב 2016 מבטא גידול בתקציבים המופנים לחינוך ולישובים. בהעדר מענק איזון ועד שיתקבלו הכנסות מפארק מבוא כרמל ומפרויקטים כלכלים נוספים שבפיתוח, המועצה תמשיך לעשות מאמץ עליון לגיוס משאבים נוספים ממשרדי ממשלה ולנהל את התקציב באחריות.

ראש המועצה איציק חולבסקי: " בפני המועצה ניצבים אתגרים גדולים של פיתוח כלכלי ,מאבקים אסטרטגיים לשדרוג הכבישים, למניעת שדה תעופה בינלאומי בעמק יזרעאל ולקידום מפעל ההשבה לרמת מנשה . השינויים המשמעותיים בתקציב שעיקרם הגדלת תקציבי החינוך והישובים מבטאים את מדיניות המועצה לחזק ולהעצים תחומים אלה. "

תגובות

1. דלואני לפני 8 שנים
שילמד רפיק

מומלצים