אלי מזרחי: "נעשה הכול כדי להישאר בליגה"

למרות החיזוק של מכבי דליה יקנעם בשלושה שחקנים, הקבוצה הפסידה במשחק נגד חדרה אולגה, הערב אלי מזרחי משמיע דברים שצריך לשחרר שחקנים ולצרף חדשים, ההפסד תפס את מכבי דליה יקנעם במצב לא טוב ומביא אותה מתחת לקו האדום.

05.01.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אלי מזרחי: "נעשה הכול כדי להישאר בליגה"

במסגרת משחק השלמה במחזור ה- 14 בליגה א, במגרש בחדרה, מכבי דליה יקנעם הפסידה לקבוצת חדרה / אולגה 2-0, מחצית ראשונה הסתיימה ב0-1 לחדרה אולגה, כל הניסיונות של מכבי להשוות לא צלחו, במחצית השנייה חדרה אולגה כבשה שער נוסף.

אלי מזרחי מנהל במכבי דליה יקנעם: "קיבלנו גול בדקה הרביעית למשחק, לא היינו טובים, במתכונת הזו אנחנו נרד ליגה , לדעתי אנחנו צריכים לשחרר 3 שחקנים, ולצרף עוד שלושה, הסגל כרגע לא מחזיק, אחרת אנחנו בדרך לרדת ליגה".

אלי: "נעשה ישיבה במוצ"ש אחרי המשחק נגד העמק' ביחד עם אחמד ווהב ואז נקבל החלטה על שחרורים ותוספת של שחקנים, כי לא יכול להיות שהשחקנים ייקבלו הכל, 4 משכורות עד עכשיו כמו שעון ולא יביאו תוצאות, עם כל הצער והכאב כנראה שצריך לחתוך מכמה שחקנים ולהביא חדשים".

"אנחנו רק רוצים להישאר בליגה, להתרחק מהתחתית וזהו להשאר במקום 12".

אלי: "מגדל העמק גם במצב קריטי המזל שלהם שהם לקחו את הנקודות בתחילת העונה, אנחנו נצטרך להתעשת ולנצח, אין שום תירוץ, חייבים לנצח בבית".

תגובות

5. מנעיספייה לפני 8 שנים
לאחד לקבוצה אחת
4. מכבי דליה לפני 8 שנים
סאלח ניכשל בניהול הקבוצה חייבים להחזיר את רושדי
3. דרוזי לפני 8 שנים
הכל נפתח בליגה א
2. דליה לפני 8 שנים
דליה
1. אוהד לפני 8 שנים
צודק המאה אחוז

מומלצים