העבירו רכבים בעלי ליקויים חמורים את מבחני הרישוי בניגוד לחוק

במהלך החודשים האחרונים ניהלה משטרת ישראל חקירה סמויה תוך הפעלת סוכן סמוי, כנגד מספר מעורבים, בחשד שהעבירו רכבים בעלי ליקויים מכניים חמורים, את מבחני הרישוי במכון רישוי, תמורת בצע כסף, החקירה הביאה למעצרם של עשרות חשודים.

12.01.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
העבירו רכבים בעלי ליקויים חמורים את מבחני הרישוי בניגוד לחוק

מהחקירה עולה כי החשוד המרכזי פעל בשיתוף עם נוספים במכון הרישוי ומחוצה לו. כמו כן נמצא כי אל החשוד המרכזי פנו עשרות לקוחות בבקשה להעביר את רכביהם את מבחני הרישוי, זאת למרות ידיעתם כי ברכביהם קיימים ליקויי בטיחות חמורים שלא יעברו את בדיקת הרישוי.

במהלך הפעלת הסוכן המשטרתי כנגד החשוד נאספו ראיות הקושרות אותו למעורבותו הישירה לעבירות המיוחסות לו. על פי החשד, פעל החשוד בשיתוף מספר בוחנים במכון הרישוי, במטרה שייקחו חלק במזימה ויסייעו לו לתת אישור לתקינות הרכבים הלקויים בניגוד לחוק.

עוד עולה מן החקירה כי החשוד המרכזי עמד בקשר עם בעל מוסך באזור התעשייה שבו נמצא גם מכון הרישוי, אשר על פי החשד, ניפק אישורי תיקון פיקטיביים עבור הרכבים הלקויים.

בפעילות נעצרו עשרות חשודים אשר היו מעורבים באופן ישיר בהתנהלות הלקויה. כלל החשודים הועברו לחקירה במשרדי היחידה המרכזית של משטרת מחוז ש''י.

מדובר בעבירות חמורות שנעשו ממניעי בצע כסף, זאת על חשבון ביטחון הציבור וביטחונם ושלומם של משתמשי הדרך. המקום נסגר בסמכות משטרת ישראל לתקופה של 30 יום. צפויים מעצרים נוספים בהתאם להתפתחויות בחקירה.

תגובות

מומלצים