איך אישה מחליטה ברגע לעזוב הכל

לשאלות הרבות שלי אין תשובה ברורה ואולי אחד האנשים כאן יכול להסביר לי התנהגות האישה ואיך ברגע היא מחליטה לעזוב למרות שאין כלל שום בעיה, השאלות רבות ובעיקר כואבות.

15.01.2016 מאת: מבולבל
איך אישה מחליטה ברגע לעזוב הכל

שבוע שמתחיל יפה מסתיים בהחלטה כואבת שהאישה קמה ועזבה, זה לא עוד סיפור פתאומי שהתרחש בגלל מריבה, אלימות, אי שקט, או דברים אחרים, זה בלתי נתפס, זו התנהגות שדורשת הסבר שגם לה אין.

כשאני הולך קדימה ומדבר עם בעלי מקצוע אני מזהה תופעה שמתרחשת לרבים, לא רק לי, נשים קמות ועוזבות ללא כל סיבה.

מה שקרה איתי בפועל אנו חיים באושר ועושר, לא חסר כלום שנינו מסתדרים יופי, פעם היא עם הילדה ופעם אני עם הילדה, יוצאים לטיולים מקיימים אורח חיים נורמליים לגמרי, בלי שום בעיות כמעט.

ברגע ביום שני לשבוע, בבוקר מתעוררים וכל אחד מתארגן לסידורים שלו ולעבודתו, בשעות צהריים אני מקבל שיחת טלפון מאישתי שמודיעה לי שהיא עוזבת.

אני חצי בהלם, חשבתי שמדובר במתיחה או איזה קטע כזה, כי אין כל סיבה לעניין הזה, לא מבין, עם חצי גמגום שואל מה קרה והשיחה מתנתקת.

אחרי דבר כזה שום אדם בעולם לא יכול להיות יציב ושקט ואז צריך להתמודד עם העבודה ועם המחשבות בבית ולחשוב מה קרה והכל מסתבך.

המקרה הזה שלאט הסתיים כאן ולא רוצה להרחיב, לא הצלחתי לקבל שום הסבר. האישה שחייתי איתה הרבה מאוד שנים, הלכה לא למאהב או לדבר כלשהו חריג, לא ולא, היא פתאום הסתובב לה הראש והחליטה ללכת.

אחרי המקרה הזה צריך להתמודד עם הגירושין והסדר החדש, זו תקופה לא קלה במיוחד שמדובר באדם שאהבת, אבל ככל הנראה זו הדרך של חיינו בכדור הארץ.

שאלתי מה זה בדיוק? מה קרה לאישה? איך היא חושבת? מי אמור להבין אותה ולהבין איך היא חושבת? שאלות רבות.

אישה

תגובות

3. סובלת לפני 8 שנים
מסתובב לי הראש
2. לזוגיות לפני 8 שנים
הזוי
1. סהר תמיכה לפני 8 שנים
באמת עצוב ומבלבל

מומלצים