הבעל סירב להתבודד עם אשתו, אלא אם כן תצטרף למיטה בחורה נוספת

ככל הנראה יש דברים שקשה לחשוב איך בן אדם יכול לפגוע באדם הקרוב אליו בצורה בה הגבר הזה שהלך רחוק מדי שטען שהוא לא רוצה לבגוד באשתו ובעצם הוא עבר את כל המחסומים האפשריים

29.01.2016 מאת: בחורה
הבעל סירב להתבודד עם אשתו, אלא אם כן תצטרף למיטה בחורה נוספת

לדברי עו"ד לב, האהבה בין בני הזוג, בשנות הארבעים לחייהם דעכה עם השנים, ובשלב מסוים הודיע הבעל לאישה שאין הוא מעוניין לבגוד בה, אך דורש שתצטרף אליהם צלע שלישית נשית וכך ירעננו את יחסיהם, אך ישמרו על הזוגיות והתא המשפחתי.

לדברי האישה, היא  נרתעה מהצעה, אך בשלב מסוים, חששה לאבד את בעלה, והסכימה להצעתו.

לדבריה, הבעל הביא בשתי פעמים שונות, שתי נשים צעירות ונאות, דוברות רוסית שוטפת ועברית עילגת, שהצטרפו למיטתם.

הוא סירב לומר לאישה היכן פגש בהן וכיצד שכנע אותן להצטרף למיטת בני הזוג.

לדברי עו"ד לב, האישה הופתעה מאד לגלות, לאחר שחיטטה ברישום השיחות היוצאות במכשיר הנייד של הגבר, כי הוא הזמין את הבחורה שהתארחה במיטתם ממשרד לנערות ליווי, וכי למעשה, האישה אירחה בביתה ובמיטתה זונה ובכך נחשפה, לדבריה, לסכנת הידבקות במחלות מין.

לדברי עו"ד לב, האישה התעמתה עם בעלה, אך הוא הגיב באדישות, ואמר לה, שנערות הליווי הרבה פחות מסוכנות מנשים תל אביביות ממוצעות,"בגלל שהן שומרות על עצמן כל הזמן".

לדברי עו"ד לב, לאחר שסודו התגלה, סירב הבעל במפגיע לקיים יחסי מין עם אשתו, והתנה את הדבר בכך שהשניים יצרפו שוב נערת ליווי, דרישה שלדברי האישה פגעה בה קשות.

לאחר שהבינה כי המשבר בנישואיהם לא יחלוף, וכי מעתה ואילך בעלה יחפש את סיפוקו בשדות זרים, פנתה האישה לעורכת הדין עינבר לב, אשר הגישה בשמה תביעה למתן גט לביה"ד הרבני באזור מגוריה, תוך שהיא מגבה את טענותיה בשלל ראיות.

האישה דורשת, באמצעות פרקליטתה עו"ד עינבר לב, כפיית גט על הבעל, וחיובו בכתובה על סך למעלה מחצי מיליון שקלים.

תגובות

מומלצים