איך לבחור נעלי ריצה?

מתי בפעם האחרונה רכשתם נעלי ריצה חדשות? ובכן, אם הסתובבתם בזמן האחרון בחנויות הספורט וההנעלה לבטח שמתם לב כי קיים מגוון עצום של נעלי ריצה, לכן אין זה פלא כי רבים תוהים כיצד עליכם לבחור נעל איכותית וטובה מתוך המבחר העצום העומד לרשותם.

31.01.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך לבחור נעלי ריצה?

מדריך זה נועד לסייע לכם לבחור את נעלי הריצה המתאימות ביותר עבורכם.

לבחור את הנעל המושלמת בהתאם לפעילות הספורטיבית

יש מאות דגמים של נעלי ריצה, וכל שנה מצטרפים דגמים חדשים המבטיחים לכם איכות גבוהה ושלל טכנולוגיות מתקדמות. כאשר אתם מגיעים לחנות המתמחה בנעלי ספורט וריצה המוכר לבטח ישאל אתכם באיזה ענף ספורט אתם משתתפים והיכן אתם רצים, הולכים או מתאמנים. כדאי לדעת כי יצרני נעלי הספורט מציעים כיום שלל דגמים מיוחדים בהתאמה מלאה לענפי הספורט השונים, לרבות נעליים ייעודיות לריצת מרתון, ריצה בשטחים פתוחים, קרוספיט, אימונים בחד כושר, הליכה ועוד. יצרני הנעליים משקיעים משאבים רבים בפיתוח הדגמים החדשים, לכן כדאי לקרוא מידע אודות נעלי הריצה השונות, ובהתאם לפעילות הספורטיבית בה אתם עוסקים תוכלו לרכוש נעל ריצה מתאימה. 

התאמה מושלמת למבנה כף הרגל

נעלי ריצה יש לבחור בהתאמה מלאה למבנה כף הרגל, כך תוכלו לשפר ביצועים ולהימנע מבעיות רפואיות כמו דלקות שונות, יבלות, שפשופים וכאבים. עליכם לזכור כי לכל אדם יש מבנה כף רגל שונה וייחודי, לכן חשוב לנסות מספר דגמים ולבחור בנעל ריצה נוחה המתאימה באופן מושלם לכף רגלכם. אגב, מומלץ להגיע למדידת הנעליים אחרי הליכה בת חצי שעה או אימון גופני, מאחר וכף הרגל מעט מתרחבת בזמן הפעילות, כך תוכלו לבחון היטב את התאמת הנעל לכף הרגל שלכם.

טכנולוגיה מתקדמת לבלימת זעזועים

נעלי ריצה מודרניות מיוצרות לאחר מחקר ופיתוח וכוללות טכנולוגיות חדשות ומתקדמות כדי להבטיח ללקוחות התאמה מלאה, בלימת זעזועים יעילה וביצועים טובים יותר. כך לדוגמה, נעל ניו באלאנס 990 מיוצרת בעבודת יד ומספקת תמיכה מושלמת לעקב ולקשתות כף הרגל, נעל זו מתאימה במיוחד לסובלים מבעיות כמו דורבן העקב ובעיות פתולוגיות נוספות בכף הרגל והקרסול.

עיצוב מרהיב וייחודי

בבחירת נעלי ריצה נהוג לתת דגש גם על נושא העיצוב והמראה, וללא ספק כיום יש מגוון דגמים חדשים בעיצוב מרהיב וייחודי, בשלל גוונים וטקסטורות. לכן, כל אחד יוכל למצוא את נעלי הריצה המתאימות לו גם מבחינת עיצוב והתאמה למראה הטרנדי ולבגדי הספורט אותם הוא לובש.

איך לבחור נעליים

בד נושם

מומלץ לרכוש נעלי ריצה המיוצרות עם בד איכותי ונושם. בד נושם מאפשר אוורור יעיל של כף הרגל ומונע הזעת יתר העלולה לגרום לבעיות שונות כמו יבלות באצבעות, שחיקת העור וכיוצא בזה.

השוואת מחירים

כמו בכל מוצר שרוכשים, גם לבחירת נעלי ריצה יש לערוך סקר שוק מקיף ולהשוות מחירים. כיום, בעידן האינטרנט ניתן להוזיל משמעותית את עלויות נעלי הריצה כיוון שיש מבצעים משתלמים וחנויות מקוונות המציעות נעלי ריצה מעולות ביבוא אישי וללא פערי תיווך.

לקריאה בנושא: איך לבחור נעלי הליכה? מספר טיפים שיעזרו לכם

צילום: באדיבות אתר pixabay

תגובות

מומלצים