סחיטה באיומים מעסקים בכפרי הכרמל

"אם לא תשלם נשרוף לך את העסק", תופעה של איומים על בעלי עסקים בכפרי הכרמל ולא להאמין אותם בעלי עסקים מפחדים להתלונן במשטרה, הציבור יודע ושותק.

02.02.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סחיטה באיומים מעסקים בכפרי הכרמל

אותם דמויות מוכרות לחברה המקומית ולמשטרה, ממשיכות לאיים על בעלי עסקים גדולים וקטנים, בדרישה לשלם להם חסות בתמורה לשמירה על העסק שלהם שלא יפגעו בו.

בעלי העסקים חסרי אונים וללא הגנה, חושבים שגם אם מתלוננים הם עלולים להיפגע, אז משלמים בשקט לאותם עבריינים שמתגוררים בכרמל ומוכרים לכולם.

כאשר נחשפנו למקרים השונים, נדהמנו לגלות שאותם עבריינים מגיעים במיוחד לבעלי עסקים זרים שאינם תושבי הכרמל ולבני העדה המוסלמית והנוצרית, הם מנצלים את הפחד והחולשה של אנשים כדי לסחוט מהם כסף.

ניסינו לחלץ דברים מבעלי עסקים שאיימו עליהם וככל הנראה הם נכנעו ומשלמים לאותם עבריינים בשקט, בהתחלה הם סירבו לדבר על זה מתוך פחד, כשהבטחנו להם שהזהות שלהם לא תיחשף, הם נפתחו וסיפרו לנו מה שהם עוברים, במיוחד ההשפלה והפחד שמלווה אותם.

במשטרה לא הוגשה שום תלונה נגד אותם אנשים באשמת סחיטה באיומים, הם ממשיכים להסתובב ברחובות הכפר ולבנות עסקים משלהם על חשבון האחרים, לחלקם הגדול יש גב חזק שיודע איך להשתיק את כולם כשצריך.

בעלי מקצוע ממליצים לציבור שנסחט להגיש תלונה בצורה מבוקרת בתחנת המשטרה מרחב חוף ולא בנקודת רכס הכרמל, ניתן ועדיף להתייעץ עם עורך דין כדי לכופף ולהמריץ את המשטרה לפעול נגד אותם סוחטים.

ציבור שיודע או חשוף למקרים של סחיטה באיומים, מתבקש להודיע למשטרה ואפשר לבקש לא להיחשף, זה בהחלט אפשרי ומותר.

מי שנכנע ומשלם פעם ישלם כל פעם, תראו הוזהרתם.

תגובות

6. כרמלי לפני 8 שנים
כתם שחור
5. אבן אלכרמל לפני 8 שנים
הכתבה לא מפתיעה
4. תושב לפני 8 שנים
תושב
3. בחור לפני 8 שנים
להגן על הטובים מהרעים
2. محلل سياسي לפני 8 שנים
أين المجالس
1. עיספאני לפני 8 שנים
מצב מסוכן לכלכלה של המקום

מומלצים