נתפסו באזור הגליל כחצי טון בשר בקר

מפקחי משרד החקלאות בשיתוף משטרת ישראל תפסו באזור הגליל כחצי טון בשר בקר אשר נשחטו בשחיטה שחורהצוות משותף של יחידת האכיפה והחקירות המרכזית (פיצו"ח) של משרד החקלאות ופיתוח הכפר בשיתוף משטרת ישראל פשטו על אטליז בצפת ועל אתר שחיטה פיראטית במושב דלתון.

05.02.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון

בפעילות האכיפה המשותפת פשטו מפקחי היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות (פיצו"ח) של משרד החקלאות ופיתוח בשיתוף משטרת ישראל על שני מוקדי שחיטה שונים בצפת ובמושב דלתון.

במסגרת המבצע כנגד בעלי חנויות אטליז, תפסו המפקחים של משרד החקלאות ופיתוח הכפר כחצי טון של בשר, אשר אינו ראוי למאכל אדם ומקורו בשחיטה שחורה.

הבשר הושמד בצו רופא וטרינר, בעלי האטליזים עוכבו לחקירה על ידי מפקחי היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות במשרד החקלאות ופיתוח הכפר ונפתחו כנגדם הליכים משפטיים.

רואי קליגר מנהל יחידת האכיפה והחקירות המרכזית (לשעבר פיצו"ח) של משרד החקלאות ופיתוח הכפר: "משרד החקלאות פועל באופן מתמיד לאכיפת שחיטה הנעשית בניגוד לחוק.

השחיטה השחורה ללא פיקוח של רופא וטרינר כנדרש עלולה לפגוע בבריאות הציבור וכן, חל איסור על הפעלת מפעלי בשר ללא אישור ופיקוח. במשרד מבקשים מהציבור להקפיד לרכוש בשר במקומות מוכרים הנמצאים תחת פיקוח. בנוסף, יש להקפיד על מוצר באריזה מקורית, סגורה ונקייה עם התוויה וסימון של תאריך ייצור ותאריך פג תוקף".

תגובות

מומלצים