הברחות בשר ממשיכות להרעיל את הכפרים

תופעת הברחת הבשר המלוכלך לצלחת של כל אחד ואחד ממשיכה להוות סכנה מוחשית, בכל יום לוחמי מג"ב ומפקחי משרד החקלאות ומשטרת ישראל נלחמים בתופעה, אל תשאלו למה אנשים חולים

07.02.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הברחות בשר ממשיכות להרעיל את הכפרים

שחיטה לא מבוקרת ובשר שמועבר בצורה לא אחראית מאזור לאזור ללא קירור, החיות הנשחטות לא נבדקו ע"י וטרינר, איכות ומצב הבשר לא ידוע ובסופו של דבר הכל מגיע לצלחת של התושבים בכל מקום אפשרי, העיקר לחסוך כסף ולהרוויח יותר.

לאזור הכפרים הבשר מגיע בקלות רבה ע"י בודדים וסוחרים קטנים בעיקר, שמעבירים כמויות קטנות יחסית לתפיסות הגדולות של כוחות האכיפה.

אדם שאוכל בשר לא מבוקר, עלול למצוא את עצמו מסתבך בכל מני מחלות שהוא עצמו לא מבין מאיפה זה בא לו ובתקופה האחרונה התרחשו מספר מקרים של צעירים שפונו לטיפול, כתוצאה מלחץ בחזה ובעיות בכלי הדם והנשימה והכל נובע מתזונה לא נכונה וזיהום אוויר שנחשפים אליו ביום יום.

השחיטה השחורה ללא פיקוח של רופא וטרינר כנדרש, עלולה לפגוע בבריאות הציבור וכן, חל איסור על הפעלת מפעלי בשר ללא אישור ופיקוח.

במשרד הבריאות מבקשים מהציבור להקפיד לרכוש בשר במקומות מוכרים הנמצאים תחת פיקוח, בנוסף, יש להקפיד על מוצר באריזה מקורית, סגורה ונקייה עם התוויה וסימון של תאריך ייצור ותאריך פג תוקף".

בשר

תגובות

מומלצים