הבעל נעל את חדר השינה במנעול ואזעקה ומסרב לגלות לאשתו את הקוד

תביעה פרקליטת האישה: שורת התעמרויות המקוריות של הבעל מחריבה את חיי האישה והילדים ביהמ"ש קבע לפני מספר חודשים כי הגבר לא מהווה סכנה לאישה

16.02.2016 מאת: עו"ד
הבעל נעל את חדר השינה במנעול ואזעקה ומסרב לגלות לאשתו את הקוד

השופט הורה על חלוקת ביתם רחב הידיים, לשני חלקים, שבכל אחד מהחלקים ישכון אחד מבני הזוג, וזאת מבלי שהשני יהיה רשאי להיכנס אליולדברי עו"ד עינבר לב, המייצגת את האישה, הבעל אמנם הסכים להסדר, אך עובר עליו ברגל גסה, מדי יום, כשהוא מתעמר באשתו בצורה קשה ובלתי נסבלת, ופוגע בשלום הילדים.

כך למשל, נוהג הבעל משליך את בגדי האישה ברחבי הבית ומנגב איתם את הכיורים והרצפה, גונב לאישה חומרי לימוד, מחבל בחיבורי החשמל בחלק הבית בו היא דרה. כמו כן, מצאה האישה ברחבי הבית שלל מצלמות נסתרות וזעירות, באמצעותן עוקב אחריה בעלה.

עו"ד לב טוענת עוד, כי הבעל נעל את חדר השינה בדירה במנעול ואזעקה, ומסרב לגלות את הקוד לאשתו, ובדומה לכך, נעל בבית שני חדרים נוספים - בהם מאוחסן רכוש רב השייך לאישה.

לדברי עו"ד לב, הגבר גם עובר ביודעין על החוק הפלילי. הוא השתיל בטלפון הסלולרי של אשתו תוכנת מעקב לא חוקית, באמצעותה הוא מקליט ועוקב אחר כל שיחה ופעולה שהיא עושה.

לדברי עו"ד לב, האישה לא שמה לב לעובדה זו, אלא לפני מספר שבועות בלבד, ואז הגישה תלונה למשטרה, על חדירת הבעל לפרטיותה.

מעבר לכך, טוענת עו"ד לב, פעל הגבר לרושש את האישה, והבריח מאות אלפי שקלים מחשבונם המשותף. לדבריה, פיזר הגבר עשרות צ'קים ללא כיסוי מחשבונה האישי של האישה, תוך שהוא מזייף את חתימתה, ובכך סיבך אותה מול עסקים רבים מהם רכש סחורות ושירותים.

פרשיית ההתעמרויות של הבעל, נחשפה בבקשה בהולה אותה הגישה עו"ד לב לבית המשפט לענייני משפחה, בה היא מבקשת שלא לעכב את הטיפול במשפחה, ולא לחכות לדיון בבית הדין הרבני – האמור להיערך בעניינם בעוד מספר חודשים.
"רמת המתח בבית, וההתעמרויות החוזרות ונשנות באישה ע"י בעלה, הורסות את נפשם של הילדים המעורבים, ויש להפסיקה באופן מיידי" טוענת עו"ד עינבר בבקשתה.

בקשתה הבהולה של האישה נדונה בימים אלה בבית המשפט לענייני משפחה, אשר הורה לפני מספר שבועות על עיכוב כל ההליכים בתיק המשמורת ובמזונות האישה, עד לקבלת החלטה בעניינם בית הדין הרבני.

לדברי עו"ד לב, הדיון בבית הדין הרבני ייערך ככל הנראה תוך מספר חודשים, ועל כן היא מבקשת להקדים ולהתערב בנעשה בביתם של בני הזוג, באמצעות ביהמ"ש למשפחה.

בבקשה מתואר כיצד הגבר, ששלט לאורך השנים בכספי המשפחה, החל לרוקן את חשבונות הבנק המשותפים, מרגע שפתחה האישה בהליכים משפטיים נגדו.

לטענת עו"ד לב, הגבר הצליח לרוקן את חשבון הבנק כמעט לחלוטין, וכן זייף צ'קים בשמה של האישה, מחשבונותיה האישיים, בסך מאות אלפי שקלים – והעבירם לעסקים שונים.

"למרות שבדיון האחרון שהתקיים בעניינם של הצדדים הורה בית המשפט על הפרדת כוחות בבית, מתעלם הגבר מהחלטה זו", טוענת עו"ד לב. "הוא פולש לאזור שהוגדר על ידי בית המשפט כאזור שבו תשהה האישה, ועושה כל שביכולתו על מנת לגרום לה להרגיש מאוימת על ידו".

כך למשל, נטען כי הגבר הוציא את כל בגדיה היקרים של האישה מהארון, העלים חלק מהם ואת השאר פיזר בכל רחבי החדר שבו ישנה יחד עם בתה, ניגב איתם אזורים מלוכלכים בבית, קימט אותם וגרם להם נזק רב. בנוסף, גנב הבעל לאשתו חומרי לימוד וציוד לימודים, ליכלך את הבית על בסיס יומי בכוונה, חיבל בחשמל הבית והציב בבית מצלמות. עוד נטען, כי הבעל נעל את חדר השינה של בני הזוג עם מנעול ואזעקה, וכמו כן, נעל את המחסן וחדר נוסף בבית, שבהם רכוש רב השייך לשניים.

הבעל לא הסתפק בכך, ושקד לעקוב אחר המסרונים, ולהאזין לשיחותיה של האישה בטלפון הסלולרי שלה, באמצעות תוכנת מעקב לא חוקית אותה התקין במכשיר ללא ידיעתה. לדברי עו"ד לב, תלונת האישה על המעקב הטלפוני הועברה לטיפול משטרה, אך זו סירבה לטפל בתלונה, בטענה מקורית.

"על אף שסיפקנו למשטרה דו"ח חוקר מומחה, אשר קבע כי הותקנה על מכשירה של האישה תוכנה זדונית, המאפשרת מעקב יומיומי לרבות שמע של חלל החדר, ומעקב אחר הודעות היוצאות ממנו במשטרה החליטו שלא לטפל בתלונה, שכן לשיטתם, על האישה לספק ראיות לכך שהבעל הוא זה שהתקין את התוכנה הזדונית" אומרת עו"ד לב.

לדבריה, אין לאישה את היכולת להוכיח שהבעל הוא שהתקין את התוכנה, אך את ההוכחה הזו המשטרה יכולה להשיג בנקל אילו תפתח בחקירה.

לדברי עו"ד לב, הבעל הגדיל לעשות, והתקין אנטנה על גג הבית, המאפשרת לו האזנה נוחה לשיחות טלפון של אשתו גם מחוץ לבית – וגם סביב האנטנה הוגשה תלונה במשטרה, שלא טופלה.

לדברי עו"ד לב "אין להתיר לגבר להמשיך להתנהל בצורה נלוזה זו, שכן אם מצב הדברים יימשך, אין מחלוקת כי הן המבקשת והן הילדים יוותרו בחוסר כל. עד שיתקיים דיון בפני ביה"ד הרבני, אם בכלל, יבריח המשיב את כל רכושם של הצדדים".

עו"ד לב הדגישה גם את העובדה כי בית המשפט מינה בדחיפות פקידת סעד לצורך טיפול במשפחה, נוכח מצבם הקשה של הילדים.

תגובות

מומלצים