עוד הולכת רגל נפגעה מרכב בכביש מוחרקה

הכביש המוביל למנזר מוחרקה הפך לכביש דמים בשנים האחרונות, בזמן שאנשים הולכים בכביש הזה נתקלים במרוצי רכבים שלא מתחשבים בהולכי הרגל, עוד נפגעת קשה בכביש הזה.

01.03.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עוד הולכת רגל נפגעה מרכב בכביש מוחרקה

עוד ערב קשה בכביש המוביל למוחרקה, אישה בת 40 שנמצאת בהיריון מתקדם ואשר עסקה בפעילות ספורטיבית נפגעה בעת שהלכה ברגל בכביש.

אתמול בערב לקראת 18:10 התקבלה למערכת קריאה על ת.ד עם מעורבות הולכת רגל אישה בהריון בשנות ה 40 לחייה שנפגעה מרכב בכביש המוביל למוחרקה.

כביש מוחרקה

מדובר בכביש צר שבו הולכים רבבות מדליה ועוספיה גברים ונשים כולל ילדים שעוסקים בספורט הליכה, הכביש מסוכן מאחר שאין בו תשתיות להולכי רגל ואין תאורת רחוב, בשעות החשיכה הכביש הופך למסוכן ביותר במיוחד כאשר נהגים נוסעים בצורה מטורפת ולא אחראית.

יש לציין שאין עוד מקום שניתן להולכי רגל להשתמש בו חוץ מהכביש הזה וכאן מדובר במספר גדול של משתמשים שמעדיפים בשעות ערב לקיים הליכה עם המשפחה או עם חברים והכל בא להנעים על הנשמה, מי שמגיע לפעילות הזו רוצה לחזור הביתה בשלום ולא להיפגע ע"י נהגים שלא מתחשבים בהולכי רגל.

עוברים בכביש הזה מאות רכבים ביום ובמיוחד אוטובוסים שמגיעים מכל הארץ, רוב הנהגים חולפים על פני האנשים במהירות גבוהה מבלי להתחשב בהולכים.

הכביש הזה גבה מספר קורבנות צעירים מהכפרים ורבים נפגעו כתוצאה מתאונות בכביש.

תאונה

אם הרשות המקומית בשיתוף המשרדים השונים לא יעשו מעשה ויתקנו למען בטחונם של הולכי הרגל נמשיך לדווח כל ערב על עוד פצוע או פצועה.

כמו שידעו לחבר חשמל, מים וטלפון במקום הם יכולים לדאוג לתאורה ומדרכה להולכי רגל.

תגובות

5. חאלד סאחלי לפני 8 שנים
עושק , עוול , רשלנות
4. הולכת רגל לפני 8 שנים
אני מתבישת במה שקורה לנו
3. תושב לפני 8 שנים
אין על מי לסמוך
2. צעירה לפני 8 שנים
רוצחים עם רישיון
1. כרמלי לפני 8 שנים
עונש לעברינים

מומלצים