ח"כ עמאר מאוכזב מאיוב ואכרם ומחפש פתרון לכסרא

חה"כ עמאר: "ח"כ סמוטריץ' החליט שלא יצביע עם התקציב אם לא מעבירים 360 מלש"ח להתנחלויות וקבל", "כחלון חתם על היטל חדש לטובת תאגידי המים" "לאיוב ואכרם אני אומר העדה יותר חשובה מהכיסא".

04.03.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ח"כ עמאר מאוכזב מאיוב ואכרם ומחפש פתרון לכסרא

חה"כ חמד עמאר, הביא לסדר היום של הכנסת הצעה להקים ועדת חקירה פרלמנטרית שתחקור את כשלי המדינה כלפי העדה הדרוזית בנושאים הכי בוערים שהם תכנון ובנייה ותשתיות, וציפה לתמיכה מקיר לקיר בעיקר מחברי הכנסת שטוענים שהעדה הדרוזים יקרה לליבם ובכל הזדמנות באים לבקר בכפרים הדרוזים ומתקבלים כמלכים.

ההפתעה הגיעה דווקא מכיוון הח"כים הדרוזים, סגן השר איוב קרא וחה"כ אכרם חסון שהעדיפו לא להצביע ונעדרו מהמליאה, סגן השר קרא לפני שיצא מהמליאה השיב לח"כ עמאר בשמה של הממשלה, הצעת החוק נפלה.

חה"כ עמאר בתגובה לפורטל הכרמל: "ציפיתי שחברי הכנסת הדרוזים שביכולתם להעביר כל דבר ויש להם יכולת אדירה להצביע ולהשפיע שיעמדו לצידי וישפיעו, היום הנושא הכי בוער זה נושא התכנון והבנייה והתשתיות, לא יכול להיות ש 2000 בתים בדאלית אל כרמל לא מחוברים לחשמל, לא יכול להיות מצב כזה ש 60 אחוז מהבתים בדליה לא מחוברים למערכת הביוב, לכן אני ציפיתי שיצביעו איתי ושניהם החליטו לצאת מההצבעה, אישית התאכזבתי מאוד מהתנהגותם".

ח"כ עמאר: "לגבי הטענות שמעלים איפה היית 7 שנים, אני הייתי 7 שנים איפה שהיית 6 שנים, כל יום העליתי את נושא העדה הדרוזית, אני מוכן להתערב עם כל אחד אם אי פעם מישהו במדינת ישראל ייצג סקטור מסוים והעלה את נושא הסקטור שלו באותה מידה שאני מעלה".

חה"כ עמאר: "אני נמצא שנה באופוזיציה והיית 6 שנים בקואליציה, הצלחנו להוציא את המועצות הדרוזיות מהברוך שהיו בו, הצלחנו להעביר תכנית חומש, הצלחתי להעביר חוק ייצוג הולם בזכותו הוספו 530 עובדים לסקטור הציבורי ב2015, הצלחנו לפתוח משרד החוץ בפני צעירים דרוזים ועוד".

"היום יש לנו הזדמנות שלא היתה כמותה מאז קום המדינה, שהקואליציה עומדת על 2 חברי כנסת דרוזים, מה שעשינו לעדה יכול להשתנות, יש לנו את הכוח, חה"כ סמוטריץ' מהבית היהודי החליט שלא יצביע עם התקציב אם לא מעבירים 360 מלש"ח להתנחלויות, והעבירו את הכסף להתנחלויות, יש כוח כשאתה נמצא בקואליציה חלשה שכזאת, לכן אני קורא עוד פעם לאיוב קרא ולאכרם חסון ואומר העדה יותר חשובה מהכיסא אני מוכן להתערב איתם אם יגידו שבמשך 6 שנים שהייתי בקואליציה, אם יצאתי פעם אחת מהצבעה לטובת העדה הדרוזית, תמיד הצבעתי לטובת העדה הדרוזית".

חה"כ עמאר שהתבקש לעמוד לצד תושבי כסרא סמיע בהפגנה שקיימו כנגד תאגיד המים, הגיע להפגנה ועמד לצד התושבים.

חה"כ עמאר: "השתתפתי עם תושבי הכפרים כסרא -סמיע בהפגנה כנגד תאגידי המים שעושקים באופן שיטתי את האזרח הקטן. אני תמיד התנגדתי לקיומם של התאגידים שקיבלו לידם את הניהול מהרשויות הראשיות ומבלי להשקיע גרוש ,שואבים את כספם של האזרחים מחוסרי האונים".

"שר האוצר כחלון החליט לפני 6 חודשים לחתום על היטל חדש לטובת תאגידי המים שדרכו מוסיפים הרבה כסף לישובים שגרים בהרים ומה לעשות שכל הדרוזים גרים בהרים, לא יתכן שנשלם יותר מאלה שגרים ברעננה או ת"א הגשתי הצעה בקשר לזה שכחלון צריך להוציא את החתימה שלו".

"אני דורש משר האוצר כחלון לבטל את היטלי המים ולפעול מיד לבטל את תאגידי המים שאת הכסף שהם מקבלים הם מבזבזים על משכורות ומשרדים מפוארים".

תגובות

13. תושב הכרמל לפני 8 שנים
איזה תגובות על דר בלוף
12. תומך חמד לפני 8 שנים
אציל ואמתי לא שקרן
11. חלבי קוח לפני 8 שנים
אנשים כל כך זולים וחבל
10. דרוזי אמיתי לפני 8 שנים
דברו אמת ואל תפיצו שקרים
9. עספאוי לפני 8 שנים
נוכם
8. חלבי חר לפני 8 שנים
חסון אכרם סכנה לעדה
7. זידאני לפני 8 שנים
די לשקרים הדרוזים עם פיקח ומבין עניין
6. למספר 1 פוליטקאי לפני 8 שנים
אתה טועה חביבי
5. מאוכזב לפני 8 שנים
הבהרה
4. מכיר הכל לפני 8 שנים
איוב ואכרם שינהם בעלי תוארים ....
3. חלבי לפני 8 שנים
מבין עניין
2. מווחד לפני 8 שנים
יישר כוח
1. פוליטיקאי לפני 8 שנים
אין לומד עמר זכות לבוא בטענות לאכרם ולאויב

מומלצים