רביע והבה, ראש מדור פיקוח בעיר: "האוכלוסייה לא ממושמעת"

רביע והבה, פקח העירייה שכולנו הספקנו להכיר כי תמיד נפגשים איתו כשהוא נוסע באופנוע המשטרתי, מדבר לראשונה על אופי עבודתו הלא קלה שגורמת לו לאי נוחות מול תושבי העיר, רביע: "כשצריכים לדווח לי על איזה משהו, אז מתקשרים אלי ישירות לפלאפון ומודיעים לי על כל מיני מפגעים"..."קשה מאוד להשוות את עיר הכרמל לערים אחרות".

27.06.2007 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רביע והבה, ראש מדור פיקוח בעיר: "האוכלוסייה לא ממושמעת"

רביע והביאת רביע והבה, אתם תראו תמיד חבוש קסדה, רכוב על אופנוע משטרתי ונוסע בשכונות העיר השונות, רץ ממקום למקום כי הוא ראש מדור פיקוח עירוני בעיר, רביע מדבר על עבודתו בעיר הכרמל: " אנחנו בפיקוח שניים אני ועוד פקח, על פי חוק כל חמשת אלפים תושבים צריך פקח, אז לשלושים אלף תושבים צריכים שישה פקחים, לכן אנחנו במדור פיקוח עובדים מסביב לשעון".

"עבודת הפיקוח היא לא קלה, כשצריכים לדווח לי על איזה משהו, אז מתקשרים אלי ישירות לפלאפון ומודיעים לי על כל מיני מפגעים, לפעמים ראש העיר מתקשר אלי ולפעמים ראש לשכתו מתקשר ומודיע על מפגעים שאנשים התקשרו לעירייה וביקשו להודיע לי".

"העבודה שלי מחייבת אותי לעשות סדר וזה גורם לפעמים למצב של אי נוחות עם האנשים שלא מרוצים מקבלת דוח, אבל מה לעשות, זו הפרנסה שלי. אני מתעורר בשש בבוקר, בשבע אני מתיצב בבניין העירייה, מתחיל לעבוד ללא הפסקה מול אנשים ובכבישים ובמפגעים, יש לי הרבה עבודה לעשות וזה גורם לי לאי שקט נפשי".

"מבחינת האוכלוסייה בעיר היא לא ממושמעת, קשה מאוד להשוות את דליה עוספיה לערים אחרות". 

"אני עבדתי בחיפה תקופה גדולה, אבל ראש העיר ביקש ממני לבוא להיות ראש מחלקת פיקוח ובאתי על פי בקשת ראש העיר, אחרת אני לא הייתי מוותר על עבודתי בחיפה".

"אני תמיד מקבל תגובות מהאנשים שאני נותן להם דוחות, או פונה אליהם, אני פוגש אותם באירועים בחברה, גם בשמחות וגם באבל, אנחנו מדברים על דוחות ולא דוחות, המהלך הזה הוא לא כל כך פשוט".

"צריך לציין שבעבודה שלי מה שהצלחתי לעשות בשנה וחצי הזו לא היה כאן כמעט ארבעים שנה, בעניין הדוחות: כל מי שעובר על החוק יקבל דוח, מי שחונה בחניית נכים יקבל דוח, אנשים צריכים ללמוד לחיות ולהתנהג על פי החוק וזה דבר מאוד חשוב".

תגובות

8. איש חכם לפני 17 שנים
רביע יא רחמן
7. עובר אורח לפני 17 שנים
כל הכבוד לך...תמשיך לעבוד...
6. fokoyama לפני 17 שנים
לאט לאט
5. ניבל לפני 17 שנים
רביע בחור טוב אבל
4. imme לפני 17 שנים
פקח חרוץ
3. רימי לפני 17 שנים
תגובה..
2. גאר לפני 17 שנים
ربيع هون علينا في الدوحوت
1. סאפי לפני 17 שנים
כל הכבוד לרביע

מומלצים