עיצוב פנים הבית

עולם עיצוב פנים הבית יודע שינויים רבים ויש מגוון מגמות וטרנדים חדשים אותם כדאי להכיר. כל אדם המעוניין לעצב את ביתו החדש או לשדרג את העיצוב הקיים יכול לפנות לאדריכל, מעצב פנים, או לחברה מקצועית.

06.03.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עיצוב פנים הבית

חברה המתמחה בתחום ומציעה מעטפת שירותים רחבה, ועיצוב פנים יוקרתי וייחודי בהתאמה אישית למאפייני המשפחה ואורח חייהם.

ראוי לציין כי הטרנד החדש בעולם עיצוב פנים הבית, ובעולם הריצוף כיום, הוא ריצוף בטון מוחלק, המעניק מראה מבריק, ייחודי ויוקרתי לביתכם.

שלל טקסטורות ריצוף ייחודיות ויוקרתיות

אנו מעוניינים לעצב את ביתנו כדי לשדרג את איכות חיינו ועל מנת ליהנות ממראה יוקרתי וייחודי המשקף את אורח החיים שלנו. אי לכך, כדאי להכיר את הטרנדים החדשים והעדכניים ביותר כיום בעולם עיצוב פנים הבית, כך נוכל ליהנות מאווירה נעימה וממראה יוקרתי המעלה גם את ערך הנכס בשוק. למעשה, כיום יש מבחר שיטות וחומרי גלם חדשים בהם ניתן לעשות שימוש לעיצוב הבית, וללא ספק יציקת בטון בשילוב חומרים שונים נחשבת לשיטה המודרנית ולטרנד המוביל בעיצוב הפנים.

במהלך יציקת הבטון בנכס, טרם ייבוש מוחלט של הבטון, ניתן להוסיף חומרים שונים על מנת לקבל טקסטורות ריצוף מקוריות ומרהיבות ביופיין. כך לדוגמה, ניתן להוסיף ליציקת הבטון שברי זכוכית על מנת לקבל מראה מבריק ונוצץ המשדר יוקרה, שבבי עץ לקבלת מראה טבעי ומעט מחוספס, שבבי וחתיכות מתכת על מנת לקבל מראה מודרני וכיוצא בזה. בנוסף, ניתן לצבוע בשלל צבעים את רצפת הבטון כדי להוסיף צבע ושמחת חיים לבית, לחלופין ניתן לבחור בגוון האפור המאפיין את הבטון לקבלת מראה מודרני ויוקרתי. כמו כן, יש אפשרות להטביע על רצפת הבטון שלל דוגמאות לעיצוב חדשני ועדכני.

היופי שבעיצוב

עיצוב פנים הבית מתחיל באפיון והבנת מאפייני וצרכי הלקוח, לרבות סגנון חייו, הרגלי האירוח, מספר הנפשות במשפחה, גיל ועוד. עיצוב הפנים נועד לשדרג את האווירה ולהעניק לנכס מראה יוקרתי וייחודי המעביר מסרים מסוימים. למעשה, תפקידם של האדריכלים או מעצבי הפנים הוא להגשים את חלומותיו של הלקוח וליצור עבור עיצוב מקורי וייחודי. לאחר בחירת הסגנון הרצוי, כפרי, מודרני, רטרו או כל סגנון אחר, יש לתכנן את תוכנית העיצוב וליצור הרמוניה בבית בין גווני הקירות, אריחי החיפוי והרצפה, לבין המטבח שנפתח לעבר הסלון, הרהיטים, מוצרי הטקסטיל, תאורה, עבודות גבס ונגרות ופריטי הנוי להשלמת האווירה.

אם עד לאחרונה רבים בחרו פרקט לבית הרי כיום הטרנד המוביל הוא בטון אדריכלי, בשילוב קירות מחופים באריחי אבן טבעית או בריקים מפירוק, תאורה מיוחדת המשתלבת עם המראה המודרני הייחודי של הבטון והאבן הטבעית, וניתן לצבוע קיר אחד בסלון בצבע שונה משאר קירות הבית, ליצירת מראה מודרני ומרשים, לשלב טפטים ומדבקות קיר, ליצור נישות מגבס עם תאורה חבויה, להוסיף מנורה יוקרתית ומעוצבת. כיום נהוג שלא להעמיס ברהיטים רבים כדי ליצור מרחב מחיה נוח ותחושה אוורירית מרגיעה. אגב, כדי ליצור הרמוניה בבית לאחר שבוחרים בריצוף בטון ניתן להשלים את העיצוב עם לוחות וקירות בטון בשלל עיצובים וגוונים, רהיטים מעוצבים מבטון ומוצרים מיוחדים נוספים מבטון.

לסיכום, כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחומי עיצוב פנים הבית על מנת לשאוב רעיונות וליהנות מעיצוב מקורי וייחודי בהתאמה אישית, באמצעות יציקת בטון ניתן לשדרג את העיצוב וליהנות ממראה עוצר נשימה ומיתרונות רבים נוספים כמו ניקיון נוח, בידוד מעולה, עמידות גבוהה ועלויות תחזוקה אפסיות.

לקריאה בנושא: עיצוב הבית באמצעות בטון מוחלק

עיצוב בית

תגובות

מומלצים