כך מתנהגת מועצת דליה עם תושביה

לירן שאהין ואישתו בהריונה המתקדם חיים בבירוקרטיה מול מועצת דאלית אל כרמל שלא מצליחה לספק פתרונות וממשיכה לבצע עבודה לא מקצועית, עאמר חסיסי:"אני עוקב אחרי הסיפור מקרוב", המפגעים בביתו של לירן גם ביוב וגם אשפה.

06.03.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כך מתנהגת מועצת דליה עם תושביה

זוג צעיר שבא לבנות את ביתו בדאלית אל כרמל, שרוצה לגדל משפחה ברווחה ואיכות חיים, לירן ואישתו מחכים בימים הקרובים לתינוקת שתוולד לתוך מציאות עגומה ולא נעימה של ביוב שמכה בביתם בשכונה המערבית בדליה.

הבעיה היא שלא רק הביוב שזורם מידי שבוע לבית שלהם, אלא האשפה שמשליך השכן מלמטה לאדמה שלהם מבלי שזה יפריע לאיש.

חוסר האכיפה של מועצת דאלית אל כרמל גורם לנזק שלא ניתן אחרי זה לתקנו כלל ובמיוחד שמדובר בעבירות קשות שבגלל שזה קרוב של זה אז הכל בסדר ויש כאן לציין שבמועצת דאלית אל כרמל מהנדסת המועצה חסרת ניסיון ניהולי ואין לה שיניים להחליט למתן פתרונות במיוחד שהיא אומרת לתושב שאין באפשרותה כרגע לתת פתרון, רק בחודש יולי השנה והדבר שמשתמע מהאמירה הזו הוא רב תוכן.

חבר המועצה מחזיק תיק הסביבה במועצה עאמר חסיסי התבקש להגיב, אבל לאחר שדבר עם עובד המועצה גואד חדיד חזר עם תשובה מסכמת, שכן המועצה ביצעה עבודה בחלקה המדוברת להסיר רק את הצמחייה, עאמר לא דיבר על הביוב מסביב לביתו של לירן, הבעיה העיקרית של דליפת ביוב כלל לא מוזכרת בדברים של עאמר.

המצב הזה שהוא אחד מהרבה מקרים שישנם בדאלית אל כרמל, במיוחד שלפי הנתונים מעל 60 אחוז לא מחוברים למערכת הביוב כלל והדבר מקשה על התנהלות ושליטה במערכת שפוגעת בחיי האוכלוסייה מרגע לרגע.

 

בית בדליה

דגימות מים נלקחו לבדיקה מאזור ביתו של לירן והתוצאות מצביעות על אחוז גבוה של זיהום.

בכל פרשה או בעיה של דליפת ביוב עולה הנושא שדאלית אל כרמל לא מחוברת לתאגיד המים והביוב ושאין בכוחה של המועצה לטפל בסוגיה, אז אנחנו שואלים בשביל מה נבחרים נציגי ציבור שמקבלים שכר מאוד גבוה? לשבת ולבכות לתושבים שאין.

מועצת דליה נכשלת וממשיכה להוביל את הכפר ליותר גירעונות מבלי לעשות בכסף הציבורי שום דבר טוב.

במקרה שלפנינו עובדי המועצה מגיעים לטפל במפגע ביוב, הורסים את הצנרת ועוקרים עצים ובסופו של דבר יוצרים ערימה של לכלוך מזוהם והולכים כאילו הכל בסדר.

כך מועצת דאלית אל כרמל מתנהגת עם תושביה.

את התלונה העברנו לאיגוד ערים ולמשרד הבריאות.

לתוכנית בסרטון

 

{YouTubeVideo id=lutGt2E0ghs}

תגובות

5. סובל גם לפני 8 שנים
מי שלא חי בזה א מבין
4. عيون من الداخل تعالوا ننادي ا לפני 8 שנים
افلاس ااداري
3. مواطن לפני 8 שנים
مهندسه!!!??
2. דלאוי חור לפני 8 שנים
כלכלה וחישוב לא נכון
1. תושב לפני 8 שנים
חוץ מדבורים אין כלום אצלנו

מומלצים