תופעה מוזרה של נטישת רכבים אחרי תאונה

גולשים מעלים סוגיה שמחובתנו כתקשורת לשים עליה את הדגש ולעשות הכל שמקרים כאלה ייעלמו מהנוף של הכפרים בכרמל, רכבים טרקטורונים ואופנועים ננטשים אחרי תאונות שמתרחשות מתחת לאף של מצלמות שאמורות לתת ביטחון לתושב.

06.03.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תופעה מוזרה של נטישת רכבים אחרי תאונה

בתקופה האחרונה אנו חווים בכפרי הכרמל תופעה מוזרה של נטישת רכבים, טרקטורונים, אופנועים, קטנועים והעלמת סימני זיהוי בתקווה שלא ידעו למי שייך כלי התחבורה.

במקרים בהם מעורבים צעירות וצעירים בגילאי 16 עד 35 בתאונות דרכים, פגיעה מרכב מהווה סכנה חמורה והנוסעים בעת התנגשות נפגעים ולא הולכים לטיפול, סימנים כאלה תמיד נמצאים ברכב ובצדדים ואף אחד לא יכול לאבחן את גודל הפציעה של אותם נוסעי הרכב.

גם אם הפציעה נראית שטחית ואין פצע פתוח או פצע שנראה לעיין במקרים כאלה חובה לעבור בדיקה רפואית, מאחר ויתכן שיש פגיעה באיברים פנימיים בגוף שלא נראית לעניין ובלבד רק בבדיקה מקצועית ניתן לזהות שאין פגיעות פנימיות מסכנות חיים.

החשש הוא לפגיעה בלתי הפיכה, לכן תמיד שווה להיבדק, ע"מ לשלול כל אפשרות של פגיעה.

לפי החוק בכל תאונה בכלי תחבורה שיש חשש לפגיעה בגוף האדם, יש לדווח מיד לכוחות ההצלה והמשטרה ולתת סיוע רפואי ראשוני.

רוב התאונות בכרמל מתרחשות מתחת לאפם של מצלמות עיר ללא אלימות, שאמורות לתת ביטחון לתושב, המצלמות האלה לא מרתיעות נהגים מלהשתולל ולנסוע מהר כאילו אף אחד לא רואה ומבלי להתחשב בסביבה הקרובה ובעיקר לסכן כל מי שנוסע מסביבם.

רכב

פה נשאלת השאלה איפה אוכפי החוק איפה מערך עיר ללא אלימות ?איפה המשטרה ?איפה המשמר האזרחי?.

היום בפועל למשטרה יש מתנדבים מקומיים, מעל 60 אנשים, ולרובם יש רישיון נהיגה משטרתי כלומר יכולים לאייש ניידת סיור בכל ערב, ואם נחלק כפי שמתבקש לפחות 2 מתנדבים לניידת אז יצא לנו שכיסינו אות החודש בסיורים של מתנדבים.

לאור העובדה שרוב התאונות מתרחשות בשעות ערב ולילה, חשוב להתנדב לסיור בין השעות 18:00 עד 02:00 בלילה, שזה השיא של הפורענות של הנהגים.

כך ניתן ביטחון לתושבים ולנוסעים בזה שיש נוכחות של מתנדבים בשטח שיכולים לסייע לצעירי בעת צרה ולכוון אותם לדרך נכונה במקום לשוטט ברחובות ולסכן אחרים ועצמם.

יש לציין שצעירים רבים אחרי התאומות נוטשים את כלי התחבורה ומעלמים ראיות וסימני זיהוי  הם שוכחים לרגע שיש סימנים שיכולים ברגע לאתר מי נסע על אותו כלי תחבורה.

המלצה, אם קרה לכם מקרה כלשהו שהייתם מעורבים בתאונה, קחו אחריות ותדאגו לבריאות שלכם, כסף בא כסף הולך בתקווה לעתיד טוב בכפרי הכרמל.

תגובות

6. חלבי לפני 8 שנים
למגיב מספר 5 כל הכבוד
5. טארק קדור לפני 8 שנים
תאונה
4. אדוארדוס לפני 8 שנים
התאונה
3. קרוב לנהג לפני 8 שנים
נהג מטורף..והורים יותר
2. צעיר לפני 8 שנים
כמה שאתם צודקים בכתבה הזו
1. ע.נ לפני 8 שנים
נהגים נוהגים

מומלצים