אפרים ניסים מנכ"ל פארק התעשייה מבוא כרמל זה מתחיל

אזור תעשייה מבוא כרמל אחד האזורים המיוחדים והחשובים לתושבי הישובים השותפים יקנעם, עוספיה, מ.א. מגידו ודלית אל כרמל, עכשיו כאשר הבניה מתחילה ע"י רוכשי הקרקעות, זה סימן לעשייה שמשלימה את חלומו של ניסים אפרים.

10.03.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
 אפרים ניסים מנכ"ל פארק התעשייה מבוא כרמל  זה מתחיל

פארק מבוא כרמל, במרחק נסיעה קצר מכפרי הכרמל ומיישובי הסביבה ונמצא באמצע הדרך בין המרכז לגליל, אזור התעשייה הולך לתת פרנסה להרבה אנשים בסביבה, הפארק נמצא בפיתוח מואץ של תשתיות, עבודות עפר, מים, ביוב, ניקוז, פיתוח כבישים, תאורת רחובות, מצלמות, גינון צומת הכניסה לפארק ומט"ש אזורי וכבר שווקו מגרשים ליזמים.

בשיחה עם אפרים ניסים מנכ"ל פארק התעשייה, אמר לנו: "אזור התעשייה משותף לארבע מועצות, מועצה אזורית מגידו, יוקנעם, דאלית אל כרמל ועוספיה, כל ההכנסות הצפויות מארנונה יתחלקו בין ארבעת הרשויות לפי החלוקה שנקבעה, האזור נמצא בפיתוח מתקדם מאוד על כל המשתמע מזה, בימים אלה התחלנו בהסדרת צומת הכניסה לפארק".

אפרים: "מי שמבצע את הפיתוח זה המנהלת בראשותי והמימון ע"י היזמים שיקנו את המגרשים וישלמו לפי חוקי העזר לפיתוח לפי מ.א. מגידו, המגרשים נמכרים ע"י מנהל מקרקעי ישראל במכרז, לפי תיאום איתנו".

"הפארק הוא 546 דונם עם אופציה לגדול ל1000 דונם בעתיד, השטח מחולק למגרשים היום יש 46 מגרשים, מתוכם נמכרו 28, והשאר יצאו למכרז במאי יוני, המחירים שהתקבלו מאוד גבוהים בגלל הביקוש הרב".

אפרים ניסים

אפרים: "יש הרבה מכשולים עם מע"צ, החיבור של הפארק עם כביש 672 יצר בירוקרטיה ועד שקבלנו את האישורים לקח מעל לשנתיים".

"אנחנו מעוניינים שיהיו תעשיות של ממש ומפעלים, כדי שיהיו מקומות עבודה, הסביבה שלנו קרובה לחיפה, לקריות, יקנעם, חוף הכרמל וכל הישובים האלה מסביב, יש מגוון רחב של עובדים מכל הסוגים".

"לעשות פרויקט כזה מאוד מספק, יש שיתוף פעולה טוב, עדיין לא הניב פירות, אבל כשנתחיל לקבל את הארנונות יהיו פירות".

{YouTubeVideo id=KQMvmuzpzpE}

תגובות

7. גלילי לפני 8 שנים
כל הכבוד לניסים אפרים
6. אשרף לפני 8 שנים
בקרתי במרקום
5. דליתאל כרמל לפני 8 שנים
זה פצוי לכרמל
4. אישה לפני 8 שנים
מקום שיש בו פרנסה לכולם
3. מנסור לפני 8 שנים
מיזם שעושה טוב לכולם
2. בעל עסק לפני 8 שנים
זה אחד האזורים החשובים ביותר
1. דלאויי לפני 8 שנים
משמח את הלב

מומלצים