פרקטים בתל אביב

תל אביב מחולקת לאזורים עם ובלי מוניטין. האזורים נבדלים זה מזה גם בהיצע המוצרים שלהם ואף פערי המחירים משקפים את הפער האמיתי בין הצפון והדרום.

11.03.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פרקטים בתל אביב

כך למשל אם תרצו לרכוש פרקטים בתל אביב תצטרכו להגיע לדרום העיר, שם יש מספר בתי עסק שמתמחים בשיווק פרקטים וההבדל במחירים של פרקטים בתל אביב בדרום העיר לבין פרקטים בתל אביב במרכז או בצפון העיר לפעמים הוא הבדל עצום.

מחירים בחנויות פרקטים בתל אביב

למרות שמחירי הפרקטים ידועים פחות או יותר ונקבע רף מסוים, עדיין בחנויות שונות ניתן להשיג פרקטים הרבה יותר בזול מאשר בחנויות אחרות? כדאי מאוד להיכנס לרשת, לגלוש באתרים ולראות איפה יש מבצעים. המבצעים של פרקטים בתל אביב מוצעים בעיקר לקראת החגים כמו לפני חג הפסח וחגים שמציינים התחדשות ושינויים בבית.
פסח הוא לחלוטין חג שהרבה מאוד אנשים טורחים על עיצוב הבית הן ברמה של קניית מוצרי חשמל או ריהוט חדשים והן ברמה של לצבוע את הבית וגם להניח פרקטים.
אם למשל מדובר בבית שרצפת הפרקט שלו היא כבר בת 10 שנים, הרי שזה בדיוק הזמן להחליף את הפרקט ואין זמן טוב יותר מאשר לפני חג הפסח לחפש חנויות פרקטים בתל אביב ולעלות על מבצעים משתלמים.

לפעמים צריך להחליף פרקט

הרבה מאוד אנשים רואים בחג הפסח, זמן אידיאלי להחליף את הריהוט בבית, לקנות מוצרי חשמל חדשים ולהכניס הביתה גם באמצעות פריטים אלה אווירה של חדש והתחדשות אביב הגיע סלון ופרקט חדשים...
נכון הוא שפרקט הוא מוצר קבוע וכמו שלא מחליפים רצפה כל שנה, כך גם לא מחליפים פרקט מדי פעם. כל הלוגיסטיקה של ריצוף או הנחת פרקט היא די תוקעת את הבית ולכן אנשים עושים פרקט ונחים איזה 10 שנים עם הפרקט שלהם. העניין הוא שפרקט כמו כל דבר צובר בלאי וכאשר הבלאי הזה הוא הרצפה של הבית שלך, וזה נותן לבית מראה מוזנח ולא אסתטי אז צריך לחשוב על החלפת פרקט.
בנוסף יש לקחת בחשבון שאם למשל רכשתם את הפרקט לפני 10 שנים, הרי בוודאי כבר יצאו לשוק הרבה מאוד פרקטים מחומרים שונים ובגוונים שלא היו כאשר רכשתם את שלכם והגיע הזמן להחליף את הפרקט בחדש ויותר אופנתי.

פסח זה הזמן לעיצוב הבית מחדש

בעיקר בחג הפסח הרבה מאוד אנשים מתחילים לקנות כל מיני דברים לבית, אין כמו הרגשה של עיצוב מחדש וזה כולל גם הנחת פרקט.
יש אנשים שלקראת פסח פונים לחנויות פרקטים בתל אביב ומזמינים מראש סוג מסוים של פרקט לפני שייגמר, כי זה ידוע שלקראת פסח יש גל גדול של רכישות לחגים, רהיטים, מוצרי עיצוב לבית וגם אם למשל מחליטים על סגנון עיצוב חדש צריך להתאים את הפרקט לעיצוב הזה ולכן זה בדיוק הזמן להיכנס לאתרים של פרקטים בזול ולמצוא את הפרקט למינציה החדש בגוון שיהפוך את הבית שלכם לבית של ג'ורנל...

פרקט

תגובות

מומלצים