טיולי קונספט אתגריים לנוער ולילדים

מחפשים רעיונות לטיולי קונספט מאתגרים ומיוחדים עבור ילדים ובני נוער? ובכן, כדאי לדעת כי יש מגוון רחב של טיולי קונספט אתגריים המיועדים לקהל זה במיוחד. מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתכנון טיולי קונספט לכל הגילאים ובארגונם.

14.03.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
טיולי קונספט אתגריים לנוער ולילדים

כך, לדוגמה, תוכלו לבחור טיולי הישרדות בחיק הטבע האורכים בין 3-5 ימים, טיולי אופניים ברמות קושי שונות ברחבי הארץ, טיולים מאתגרים ומהנים על שביל חוצה ישראל הנמתח לאורכה של המדינה, מתל דן בצפון ועד לבית ספר שדה באילת, טיולים רגליים המשלבים טיפוס על הרים וגלישה ממצוקים ומגוון טיולים אתגריים המשולבים עם משימות ODT, סדנאות ולינה בשטח, בישול בתנאי שדה, תכנים חינוכיים ועוד מגוון פעילויות מעשירות ומאתגרות לבני נוער ולילדים.

טיולים אתגריים בהתאמה לגיל המשתתפים

תכנון טיולי קונספט אתגריים אינו משימה של מה בכך, כיוון שיש לתכנן מסע המתאים לגיל המשתתפים ומותאם לכושרם הפיזי וליכולותיהם הנפשיות. כמו כן, יש לתכנן מסלולים בטיחותיים, במיוחד כיום - לנוכח המצב הביטחוני בארץ. מעבר לכך, יש לדאוג לכל הציוד הנדרש לטיול אתגרי - חשוב להקפיד כי הילדים ובני הנוער יגיעו עם ציוד איכותי מהבית: נעלי הליכה גבוהות וסגורות המתאימות לתוואי שטח קשה ולהליכה במים, תיקים איכותיים וחזקים עם מקום למים וציוד אישי, ציוד ללינה בשטח וכיוצא באלה.

חוויה עוצמתית ומגבשת למשתתפים

טיולי קונספט אתגריים לבני נוער ולילדים נועדו לשבור את השגרה של המשתתפים, לגבש אותם לקבוצה חזקה הפועלת יחד ומצליחה להתמודד מול קשיים ומשימות בדרך, ולמעשה - טיולי קונספט מהווים חוויה בלתי נשכחת למשתתפים בהם. חשוב להדגיש כי טיולי קונספט אתגריים המיועדים להעניק לילדים חוויה עוצמתית תורמים לגיבוש חברתי, ובמהלך הטיול הם זוכים להכיר את נפלאות הארץ, את הטבע וחשיבותו, לומדים כיצד לשמור על הסביבה בה אנו חיים, ורוכשים ערכים חשובים ומעשירים נוספים, באמצעות פעילויות אתגריות וחינוכיות.

טיולי קונספט מומלצים לנוער ולילדים

כאמור, קיים מגוון רחב של טיולי קונספט אתגריים לבני נוער ולילדים בכל הגילאים. בין טיולי הקונספט האתגריים הפופולריים ביותר ניתן למנות את טיולי ההישרדות, המתאימים בעיקר לבני נוער. הטיול אורך בין 2-5 ימים ובמהלכו קבוצת בני הנוער נדרשת להתמודד עם מגוון משימות בשטח, עם חלוקת אוכל שווה בשווה, עם לינה בתנאי שטח מאתגרים ותחת כיפת השמיים ועם הליכה בתוואי שטח המיועד למיטיבי לכת.

בנוסף, ניתן לבחור טיול קונספט, כמו טיול הנמשך 2-4 ימים על התוואי הארוך של שביל חוצה ישראל, כך הילדים מכירים את הארץ ומתמודדים עם אתגר הליכה ממושכת ועם תנאי שטח שונים. אפשר לבחור גם טיול אתגרי במדבר יהודה או ברמת הגולן, טיולים רגליים המחייבים טיפוס על הרים, גלישה בסנפלינג ממצוקים גבוהים, חציית נחלים וכדומה. יש לזכור כי כל הטיולים מתוכננים בקפידה, ולילדים מתלווים מדריכים מנוסים ובעלי הכשרות מתאימות וניסיון עשיר.

טיולי קונספט אתגריים לנוער ולילדים

תגובות

מומלצים