מהי פעילותו של מגה גלופלקס?

מגה גלופלקס הוא תוסף תזונה שמאושר על ידי משרד הבריאות כבר מזה שנים רבות. מדובר במוצר לוקוזאמין כונדרואיטין אשר נבדק מחקרית בארץ ועובר כל הזמן בדיקות איכות במעבדות בלתי תלויות בארצות הברית.

16.03.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מהי פעילותו של מגה גלופלקס?

שימוש תכוף במוצר אמור לשפר משמעותית את כאב הפרקים המעיק שאנשים מבוגרים רבים סובלים ממנו.

מגה גלופלקס הוא תוסף תזונה שמאושר על ידי משרד הבריאות כבר מזה שנים רבות. מדובר במוצר לוקוזאמין כונדרואיטין אשר נבדק מחקרית בארץ ועובר כל הזמן בדיקות איכות במעבדות בלתי תלויות בארצות הברית.

שימוש תכוף במוצר אמור לשפר משמעותית את כאב הפרקים המעיק שאנשים מבוגרים רבים סובלים ממנו. כאב פרקים יכול להיגרם משחיקת סחוס שנגרמה כתוצאה משימוש יתר במפרק, לדוגמא כתוצאה מפעילות ספורטיבית אינטנסיבית במיוחד.

אך לעיתים הכאב מתרחש כחלק מתהליך הזקנה הטבעי של הגוף. כאבי פרקים עלולים להשבית אנשים, הכאב מונע אפשרות לריצה, הליכה ולפעמים אפילו קימה פשוטה מהמיטה. ישנם מוצרים רבים בשוק שאמורים להקל על הכאב, ולאפשר לגוף לחזור מעט לתחושת החוזק והגמישות הטבעית שלו.

טיפול בכאבי פרקים באמצעות מגה גלופלקס

כאמור, כאבי פרקים הם עניין רציני שמוריד את איכות החיים בצורה משמעותית. אדם שנהג כל בוקר לצאת להליכה של כשעה בים, מוצא את עצמו מתקשה לעבור ממצב ישיבה לעמידה, בשל כאבי פרקים חזקים. לכן טיפול בכאב יכול לעלות משמעותית את איכות החיים ומצבו הנפשי של אותו האדם, שיוכל לחזור ללכת, לצאת מביתו ולחוש טבעי בתוך הגוף שלו.

בעבר רופאים רבים המליצו לחולים בדלקת פרקים ניוונית לנוח ולא לאמץ את הגוף, אך היום ההמלצה השתנתה. מחקרים מראים שיש צורך להמשיך להזיז את הגוף ולחזק את השרירים על מנת למנוע מצב של הידלדלות עצם וקיצור טווח התנועה. יש צורך להיוועץ בגורם מומחה על מנת לקבוע את סוג הפעילות הגופנית שמתאימה לכם, אך בכל מקרה חשוב לא להפסיק לזוז על מנת להאט את תהליכי הניוון של מפרקים.

שימוש קבוע במגה גלופלקס תורם להאטת ניוון המפרקים בזכות מרכיבי ההגלוקוזאמין כונדרואיטין שהוא מכיל בתוכו. כונדרואיטין הוא חומר שהוכח כמעכב יצירת אנזימים מפרקי סחוס וכמפחית מצבי דלקת (דבר האופייני לניוון מפרקים). הגלוקוזאמין הוכח כחומר שמעכב יצירת ציטוקינים, הידועים כחומרים מעודדי דלקות שהגוף שלנו מייצר. מומלץ ליטול כל יום 3 כמוסות של המוצר, על מנת לקבל

את התוצאה האפקטיבית ביותר.

לסיכום, כאבי פרקים עלולים להפחית משמעותית את איכות החיים של אנשים מבוגרים שעדיין בריאים בגופם ובנפשם. הכאבים מונעים תנועה חופשית של הגוף, ובכך מקשים על פעולות יום יומיות פשוטות כגון בישול, ניקוי ואפילו המעבר מישיבה לעמידה. יש צורך להקפיד על פעילות גופנית מתונה בתוספת לתוספי מזון שיכולים להקל על הכאב ולהחזיר לגוף את החוזק והגמישות שהוא איבד.

לרכשית מגה גלופלקס באתר טבע קסטל

מגה גלופלקס

תגובות

מומלצים